Leżaki reklamowe - sposób na skuteczną reklamę

Leżak reklamowy to bardzo pomysłowy i jednocześnie prosty sposób na to, żeby zareklamować swoją markę w interesującym kontekście. Jak można go wykorzystać do promocji biznesu? W jakich sytuacjach leżaki z nadrukiem będą najlepszym rodzajem nośnika reklamowego? Podpowiadamy.

Leżak reklamowy - jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Ten nietuzinkowy gadżet sprawdzi się w wielu różnych sytuacjach - jest nie tylko praktyczny i funkcjonalny, ale przede wszystkim szalenie stylowy i atrakcyjny. Zwłaszcza jeśli starannie przemyślimy kolorystykę i idealnie dopasujemy leżak reklamowy do pozostałych elementów aranżacji otoczenia. Co warto wiedzieć na temat wykorzystania leżaków w nowoczesnej reklamie? Jak we właściwy sposób wykorzystać leżaki reklamowe do promocji swojej marki?

Zacznijmy od tego, że w tym kontekście absolutnie nie ma mowy o tym, co jest właściwe lub nie. Wszystko zależy od naszej pomysłowości, od charakteru biznesu, jaki prowadzimy, a także od targetu, do jakiego kierujemy swoją kampanię. Leżaki można wykorzystać na wiele nieszablonowych sposobów, nie tylko jako element stoiska wystawowego na branżowych targach czy na festiwalach organizowanych “pod chmurką”. Logotypy, które umieszczamy na naszych leżakach bardzo mocno zapadają w pamięć.

Stoiska wystawowe z leżakami reklamowymi - dlaczego warto je wybrać?

Czym stoiska wystawowe na konferencjach, targach czy innych branżowych imprezach mogą się wyróżnić? Na przykład nowoczesną, komfortową strefą relaksu dla odwiedzających, którą zaaranżujemy bez trudu z wykorzystaniem takich elementów, jak leżaki reklamowe oraz pufy i worki sako. Pozwólmy swoim potencjalnym klientom swobodnie rozgościć się w strefie naszej marki. Pomyślmy również o drobnym poczęstunku, a z pewnością zbudujemy relacje i damy się zapamiętać z najlepszej strony.

Leżaki reklamowe w takim kontekście wcale nie muszą z daleka “krzyczeć” logotypem naszej firmy. Subtelny znak graficzny i charakterystyczna dla firmowej identyfikacji wizualnej kolorystyka zdecydowanie wystarczą, żeby pozwolić innym podświadomie wiązać nasz biznes z tym, co najlepsze. Na podobnej zasadzie leżaki reklamowe, pufy i worki sako możemy wykorzystać, urządzając strefę marki na imprezach na otwartej przestrzeni. Co powinno znaleźć się na stoisku promocyjnym podczas eventów organizowanych w plenerze poza takimi elementami? Na przykład parasole gastronomiczne, które w połączeniu z leżakami stworzą doskonałą strefę do odpoczynku i wytchnienia zarówno przed mocnym słońcem, jak i ewentualnymi opadami deszczu.