Odbiór lub nadanie paczki w punkcie mieszczącym się w sklepie to świetny pomysł dla osób ceniących swój czas i praktyczne rozwiązania. Na czym to polega i co zrobić, aby wysłać paczkę w ten sposób?

 

Rozwiązania smart na każdym kroku

Ze słowem „smart” kojarzą się nam przede wszystkim nowoczesne i funkcjonalne telefony, ale w obszar tego typu technologii i rozwiązań można wpisać wszystkie innowacje, które usprawniają i ułatwiają codzienne funkcjonowanie – niezależnie od branży czy dziedziny. W zakres opcji smart w pewnym sensie wchodzą także niektóre sieci spożywcze, które poszerzają swój profil działalności o coraz to nowsze usługi. Dzięki temu klienci odwiedzający te placówki mogą załatwić kilka spraw podczas jednej wizyty, co wiąże się z oszczędnością zarówno czasu, jak i pieniędzy.

Przykładem bardzo popularnej usługi dodatkowej w sklepie spożywczym jest np. nadanie paczki. Kurier DHL lub Poczta Polska odbierze pozostawioną w punkcie paczkę i dostarczy ją pod wyznaczony adres. W tym samym sklepie możliwe jest również odebranie paczki. Sam decydujesz o wyborze najdogodniejszej placówki.

Na czym polega rewolucyjność tego rozwiązania, skoro paczka może być odebrana lub dostarczona do twojego domu? Nadanie paczki w sklepie daje Ci przede wszystkim swobodę dotyczącą tego, kiedy zostanie ona wysłana. Nie musisz czekać, aż kurier DHL czy przedstawiciel innej firmy pojawi się u Ciebie – tym bardziej że może to zrobić o różnych porach dnia. Tak samo wygląda zresztą sytuacja w momencie, gdy przesyłka wędruje do Ciebie. Ponadto nie jesteś zmuszony do czekania w kolejkach na poczcie, co nieraz zajmuje naprawdę wiele czasu.

 

Na czym polega nadanie paczki w sklepie?

Nadanie paczki w sklepie spożywczym jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu. Wystarczy odpowiednio przygotować przesyłkę, czyli ją zapakować – dokładnie tak, jak ma to miejsce przy wysyłce np. pocztą. W ten sposób zabezpieczysz pakunek przed zabrudzeniami lub ewentualnymi uszkodzeniami. Następnie przygotuj w sieci etykietę i naklej ją na paczkę. Koniecznie sprawdź informacje, które się na niej znajdują – to na ich podstawie kurier DHL (albo innej firmy przewozowej) dostarczy przesyłkę pod wskazany adres. Teraz wystarczy zabrać ze sobą paczkę na najbliższe zakupy i przekazać ją kasjerowi.

 

Jak odebrać paczkę w sklepie?

Do odbioru paczki w wybranym wcześniej sklepie uprawnia specjalny kod wysłany wiadomością SMS na numer osoby wskazanej jako adresat. Specjalny PIN należy przedstawić kasjerowi w sklepie, dzięki czemu przesyłka zostanie wydana, a Tobie pozostanie cieszyć się jej zawartością. Cała procedura zajmie najwyżej chwilę, a Ty przy okazji możesz zrobić zakupy i uzupełnić braki w lodówce. Usługi kurierskie w sklepie spożywczym to bardzo praktyczne udogodnienie, z którego może korzystać każdy – tym bardziej że nadanie paczki lub jej odbiór możliwy jest w wielu miastach na terenie całego kraju.