Wybór gadżetu reklamowego nie stanowi łatwej decyzji – duża ilość firm specjalizujących się w dostarczaniu logowanych produktów oferuje tysiące opcji, od budżetowych bo ekskluzywne. Co naprawdę warto podarować kontrahentowi? Upominek powinien oczywiście być ładny i kojarzyć się z firmą, ale najlepiej, aby spełniał przy tym jakąś praktyczną rolę – w innym wypadku możemy być pewni, że trafi do szuflady i zostanie szybko zapomniany.
Świetną jest więc ceramika reklamowa – codziennie użytkowana w biurze i w innych miejscach do picia herbaty, kawy, wody i innych napojów. Chcesz się wyróżnić? Zamiast kubka, tym razem podaruj filiżankę.
Filiżanka – elegancki i praktyczny prezent
Najpopularniejszym gadżetem w kategorii ceramiki są niewątpliwie kubki – od najprostszych z jednokolorowym, schematycznym nadrukiem, po wymyślne kształty, oryginalne kolory, fotograficzną dokładność szczegółów i niestandardowe grawery. Na ich tle filiżanki zdają się stać nieco z boku – a niesłusznie, bo przecież picie z nich jest równie wygodne a do tego znacznie bardziej eleganckie. To dlatego przy najbliższym zamawianiu gadżetów dla kontrahentów, zastanów się właśnie nad filiżankami.
Istnieje opcja kupienia ich solo lub z dopasowanym spodkiem. Herbata czy kawa podane i zaparzone w tym klasycznym naczyniu od razu smakują lepiej i szlachetniej. Goście przywitani taką zastawą wiedzą już od progu, że traktowani są priorytetowo.
Modele filiżanek idealne do biura
Filiżanki z opcją logowania dostępne są w wielu wariantach, od klasycznych po ekstrawaganckie. Możesz zatem zdecydować się na niewielką filiżanką do espresso lub dużą filiżankę na porządną porcję napoju. Oprócz filiżanek obłych istnieją także prostokątne, lejkowane (rozszerzające się u góry) i filiżanki w nietypowych, pochyłych kształtach. Możesz wybrać filiżankę porcelanową, ceramiczną lub szklaną, z uchem dużym lub małym, okrągłym lub kwadratowym, a także z uchem płynnie wychodzącym z rantu czy zagiętym w dół, bez możliwości wsunięcia palca.
Ogromny wybór dotyczy nie tylko samych filiżanek, ale także spodków. W zależności od modelu, miejsce na filiżankę może znajdować się na środku lub z boku talerzyka, a on sam wykonywany jest w kształcie okrągłym, kwadratowym lub nietypowym. Możliwość logowania filiżanki i spodka w tym samym stylu pozwala na stworzenie gustownego, dopasowanego kompletu.
Obejrzyj wszystkie dostępne modele i zestawy na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/.
Filiżanki reklamowe jako prezent dla kontrahentów
Zestaw filiżanek reklamowych to świetny pomysł na prezent dla kontrahenta – zyskujesz w ten sposób pewność, iż twoje logo czy reklama na co dzień gościć będą w przestrzeni użytkowanej przez klienta, przez co jeszcze lepiej zapadną w pamięć a twoja firma kojarzyć się będzie z miłym podarunkiem i ciepłem porannej kawy czy popołudniowej herbaty.
Pojedyncza filiżanka podarowana jednemu kontrahentowi ma jeszcze bardziej osobisty wydźwięk – umożliwia pokazanie, że zależy ci na współpracy a osoba obdarowana jest dla ciebie kimś ważnym. To praktyczny i ciekawy prezent np. dla handlowca, z którym najczęściej się kontaktujesz czy dla miłej opiekunki, z którą wszystko można załatwić.
Logowane filiżanki na wyposażeniu firmy
Jako podarunek filiżanka logowana sprawdzi się doskonale, ale to nie jedyne jej zastosowanie. Wystarczy zaopatrzyć się w komplet ceramiki reklamowej do własnej firmy, aby od razu zyskała ona uznanie w oczach gości zapraszanych na spotkania biznesowe, częstowanych kawą i herbatą w przemyślanych, logowanych naczyniach.
Zamiast więc kupić kubki w markecie, zdecyduj się na filiżanki z własnym logo – to znacznie bardziej profesjonalny sposób przyjmowania kontrahentów we własnej siedzibie.
Filiżanki stanowią niezbędne wyposażenie każdego biura i sali konferencyjnej. Podanie w nich napoju świadczy o szacunku dla kontrahenta i o klasie gospodarza. Mogą one również stanowił ładny i gustowny prezent dla klientów a dostępność różnych opcji logowania sprawi, że nadruk będzie estetyczny i dobrze widoczny.