Biuro bez papieru czy to możliwe? Sprawdź e-kadry

Przechowywanie dokumentacji firmowej jest sprawą ważna i konieczną. Każdy przedsiębiorca powinien przechowywać dokumenty: zarówno faktury, jak i inne, które związane są z firmą. Szczególnie ważne są dokumenty z danymi klientów. W żadnych wypadku dokumentów nie można wyrzucać. Jednak, przechowywanie dokumentacji jest dość trudne papier, zwłaszcza gromadzony latami zajmuje bardzo dużo miejsca. Czy przechowywanie dokumentacji może odbywać się inaczej? Oczywiście, że tak! Z pomocą przychodzą firmy oferujące outsourcing kadr i płac , oferujący usługę e-kadry.
Coraz więcej osób decyduje się na usługi firm oferujących prowadzenie dokumentacji elektroniczne. Oznacza to, że firma pozbywa się dokumentów z półek w postaci papierowej. Wydaje Ci się to niemożliwe? A jednak! Wiele firm musiało przenosić się do większych biur nie dlatego, że nie było w nich miejsca dla pracowników ich liczba się nie zwiększała, ale z powodu braku miejsca na dokumenty. Przechowywane od lat w segregatorach i teczkach, zapychające wszystkie półki, szuflady, a czasem nawet całe pomieszczenia. Katalogowanie tych dokumentów, próby odszukania właściwych papierów po latach. Wszystko to powoduje duże trudności. Ale można temu zaradzić decydując się na zmianę firmy przechowywania dokumentów.
E-kadry doskonałe rozwiązanie dla wielu firm
Usługae kadry, a zwłaszcza archiwizowanie dokumentów wykorzystywana jest już przez wiele firm. Jej zalety są bowiem nieocenione. Dlaczego? Przede wszystkim dobra archiwizacja dokumentów pozwala na zwolnienie sporej ilości miejsca. Poza tym, znacznie zmniejszają się koszty digitalizacja dokumentów jest po prostu bardziej opłacalna. Dokumenty online są również bardziej wygodne w obsłudze łatwiej je znaleźć i łatwiej przesłać do klienta. Nie trzeba ich szukać w segregatorach, skanowanie dokumentów czy wysyłanie pocztą też nie jest konieczne. Wystarczy dosłownie kilka minut, aby odnaleźć dokument, załączyć go do wiadomości i wysłać do adresata. To z kolei wiąże się z kolejną zaletą, a zatem efektywnością pracy. No i nie można także zapomnieć o bezpieczeństwie. Digitalizacja zapewnia dostęp do dokumentów wyłącznie osobom do tego uprawnionym. Nie chcesz, aby wszyscy pracownicy mogli przeglądać dokumenty? Digitalizacja jest dla ciebie!
Problemy z dokumentami
Problemów z dokumentami jest wiele, a z niektórych nawet nie zdajemy sobie sprawy. Przede wszystkim zajmują one naprawdę dużo miejsca. Często trzeba to właśnie dla dokumentów wydzielać pomieszczenia, albo kupować nowe półki, szafki. Problemem jest też oczywiście spory koszt. Wydaje się, ze wydrukowanie jednej kartki nie jest prawie żadnym kosztem. Ale gdyby obliczyć, ile firma wydała na wszystkie wydruki, na sprzęt do druku, tusze, na akcesoria do dokumentów, teczki, segregatory, półki, mogłoby się okazać, że suma ta jest wyjątkowo duża. Do tego wszystkiego dochodzi także problem z oznaczaniem dokumentów i ogromne trudności ze znalezieniem tych właściwych.
Archiwizacja dokumentów w Warszawie to usługa ciesząca się coraz większą popularnością. Wiele firm zdaje sobie sprawę, że dobrze uporządkowane dokumenty firmy to niezwykle ważne zadanie, a chciałoby się nawet powiedzieć wyzwanie. Często to właśnie brak jakichś dokumentów, czy problemy z ich znalezieniem sprawiają, że wiele spraw firmowych się komplikuje, a przecież komplikacje nikomu nie są potrzebne… jeżeli myślisz, że właśnie twojej firmie przydałaby się usługa archiwizacji dokumentów , koniecznie sprawdź, ile kosztują takie usługi w Twoim mieście. W Warszawie ceny są bardzo zróżnicowane i zależą przede wszystkim od ilości dokumentów oraz od różnorodności usług, z których firma chce skorzystać.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski