Zalew Chechło w Trzebini to jedna z wielu atrakcji, promowanych w ramach letniej kampanii billboardowej „Fundusze Europejskie dla turystyki. Odkryj Małopolskę na nowo". 

chechło

Druga odsłona kampanii właśnie wystartowała. Ma na celu dotarcie do mieszkańców regionu z informacją, dotyczącą oferty turystycznej, stworzonej na bazie projektów dofinansowanych ze środków unijnych oraz zachęcenie ich do letnich wędrówek i odkrywania uroków województwa małopolskiego na nowo.

To jeden z elementów długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich, realizowanej przez Województwo Małopolskie i zarazem kolejny etap działań promujących rolę, jaką odgrywają środki unijne w walce z COVID-19 w regionie.

Kampania opiera się na prezentacji wybranych projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich. Pokazuje miejsca i obiekty, które – dzięki Funduszom Europejskim – stały się wyjątkowymi atrakcjami turystycznymi regionu. Ma też za zadanie zwiększenie ruchu turystycznego wewnątrz województwa, co w efekcie da realne wsparcie branży turystycznej.

W ramach realizowanej kampanii na ponad stu billboardach, 56 citylightach oraz kilkuset plakatach prezentowane są wybrane atrakcje, dofinansowane ze środków unijnych. Wśród nich jest m.in. zalew Chechło w Trzebini, który dzięki Funduszom Europejskim stał się nowoczesnym i bezpłatnym kąpieliskiem z licznymi atrakcjami.

Więcej o kampanii przeczytasz pod tym linkiem www.fundusze.malopolska.pl

(źródło: UMWM)