Obie metody są spokrewnione i mają związek z budowaniem silnej pozycji strony internetowej w sieci. O ile pozycjonowanie organiczne jest nastawione na długofalowe wyniki, o tyle odpowiednio przeprowadzone kampanie Adwords w Warszawie pozwalają uzyskać natychmiastowe wyniki. Cenna może się okazać profesjonalna pomoc specjalistów SEO. Czym różnią się powyższe metody? Która z nich jest bardziej opłacalna?

Pozycjonowanie organiczne to dążenie do stabilizacji

Na dłuższą metę, każdej firmie zależy na obniżeniu kosztów prowadzenia kampanii reklamowej przy jednoczesnym utrzymaniu liczby klientów. Wbrew pozorom jest to możliwe. Kluczem do sukcesu jest połączenie kilku technik marketingu internetowego. Zacznijmy od tego, jak ważnym elementem jest organiczne pozycjonowanie stron w Łodzi. To właśnie ten aspekt odpowiada za stabilizację oraz pozwala uzyskać stały napływ nowych klientów w przyszłości.

Na pozycjonowanie organiczne wpływa wiele czynników: linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne, regularne publikacje oraz ich jakość, szybkie działanie strony, aktywność w social media, a także optymalizacja zawartości strony pod kątem wyników wyszukiwania. Specjalista SEO przeprowadza dokładną analizę, wybiera najlepsze frazy kluczowe oraz dąży do tego, aby nasza strona wyświetlała się jak najwyżej na wyodrębnionych frazach. Pozycjonowanie organiczne pozwala zatem zwiększyć naturalnych ruch na naszej stronie internetowej.

Kampanie Adwords przynoszą błyskawiczne efekty

W przypadku pozycjonowania organicznego musimy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ efekty są widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Co zrobić w sytuacji, gdy już teraz potrzebujemy większej liczby klientów? Możemy postawić na profesjonalne kampanie Adwords w Warszawie oferujące nam natychmiastowe rezultaty.

W ramach kampanii, nasza strona jest wyświetlana na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. Jest to segment zarezerwowany na linki sponsorowane. Reklamy naszej strony pojawiają się także w dużych portalach oraz serwisach internetowych. To zasługa bannerów Google, które dostosowują wyświetlane treści pod kątem ostatniej aktywności użytkowników. To z kolei poprawia trafność reklamy i pozwala dotrzeć do docelowej grupy klientów.

Którą z technik wybrać: pozycjonowanie czy reklamę Adwords?

Najlepsze rezultaty możemy uzyskać poprzez połączenie obu powyższych technik. Kampania Adwords oferują nam błyskawiczne efekty, z kolei pozycjonowanie organiczne stabilizuje sytuację naszej firmy w perspektywie nadchodzących miesięcy. Dla wielu inwestorów, bardzo istotnym czynnikiem są oczywiście ceny pozycjonowania Google. To w dużej mierze zależy od kapitału, jaki możemy przeznaczyć na reklamę. Im więcej środków oddamy do dyspozycji specjalisty SEO, tym większy będzie zasięg naszej kampanii reklamowej w Internecie.

Pozycjonowanie organiczne czy reklama Adwords – którą technikę wybrać?

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.