Wirtualny spacer - nowa jakość promocji firmy w Internecie

Bez promocji biznes nie istnieje. Siłą biznesu jest liczba odbiorców. Firma, która działa na rynku przez cały czas musi dbać o promocję i dostarczanie klientom informacji o swojej działalności, produktach, lub usługach. Real sumując : firma musi być widoczna. Potężnym nośnikiem reklamy jest Internet. Coraz nowocześniejsze technologie dają ogromne możliwości marketingowe, pozwalają dotrzeć do klienta w wielu krajach, a tym samym powiększyć zasięg działalności biznesu. Możliwości internetu są nieograniczone , a korzystanie z nich zapewnia powodzenie w interesach. Business view dla firm to bardzo dobry przykład skutecznej internetowej reklamy, której odbiorca nie wyłączy po minucie.
Wirtualny spacer - Business view dla firm - efektowne wyróżnienie Osoba przeglądająca Internet nie lubi nachalnych reklam, które przeszkadzają w odbiorze szukanych treści. Dlatego dobra promocja w sieci musi być dyskretna, a jednocześnie skuteczna. Na pierwszy rzut oka to połączenie wydaje się trudne. Wirtualny spacer Google street nie zakłócają oglądania wybranych stron, ponieważ pojawiają się na mapach google lub prezentacja jest osadzona w treściach, na stronach internetowych, katalogach firm. Widz, który poszukuje jakieś oferty: przedszkola, szkoły, lokalu, nieruchomości, usługi ogląda wirtualny spacer wybranej firmy po jej siedzibie. Usługa umożliwia intuicyjne przejście do wnętrza lokalu bezpośrednio z widoku ulicy poprzez Google Street View. Dzięki Google Street View obiekt zostaje wyróżniony w wyszukiwarkach i mapach Google. Spacer może zostać osadzony na stronie internetowej lub na portalach społecznościowych. W USA taka forma reklamy jest standardem i jest bardzo ceniona przez firmy i internautów. W Polsce szybko zdobywa popularność. Marketingowcy zachwalają jej skuteczność i stosunkowo niewielki koszt w stosunku do uzyskanych korzyści.
Wirtualny spacer w zgodzie z oczekiwaniami klientów Współczesny klient to wymagająca osoba. Oprócz standardowych informacji o lokalizacji, ofercie , cenie wymaga również obrazu. Jest ciekawy jak wygląda wnętrze firmy, chce zobaczyć nieruchomość i ocenić, czy wszystko, co widzi i czyta odpowiada jego oczekiwaniom. Obecna kultura jest zdominowana przez obraz. Dlatego widz oczekuje przede wszystkim obrazu chce poznać miejsce lub firmę zanim skorzysta z ich usług. Wirtualny spacer spełnia oczekiwania odbiorców. Wspaniałe ujęcia panoramiczne tworzą doskonałej jakości prezentację. Badania marketingowe wskazują większe zainteresowanie usługami firm, które zdecydowały się na obecność w Google Street View. Jest to rezultatem lepszego miejsca w wyszukiwarkach i zwiększonego ruchu na stronie www i profilu społecznościowym działalności. Szerokie grono potencjalnych odbiorców przekłada się na większe zainteresowanie ofertą i lepszą opinię wśród klientów. Bez względu na branżę i lokalizację, w której działa firma, widoczność w wyszukiwarce Google jest podstawą skutecznej reklamy i zapewnia znacznie większe grono klientów. Zdaniem wielu internautów wirtualny spacer poprawia wiarygodność firmy, bowiem pokazuje, że ktoś nie ma nic do ukrycia.
Google Maps równe szanse w marketingu Business view dla firm sprawia, że biznes staje demokratyczny i daje równe szanse przedsiębiorcom. Dzięki Google Street View przedsiębiorca z małej miejscowości ma taką szansę na wypromowanie swojej działalności i dotarcie do nowych klientów, jak właściciel firmy z dużego miasta. Omawiana usługa to inwestycja w pozyskanie klientów, która na pewno zwróci się i zapewni spory dochód. Wirtualny spacer oznacza lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach. W tym aspekcie takie same szanse mają giganci rynku i rodzinne firmy. Dodatkowo mapy Google wyznaczają trasę do firmy, co ułatwia zainteresowanym dotarcie do siedziby. Google Street View to promocja ekologiczną - bez sterty ulotek, gazetek , katalogów i innych materiałów promocyjnych, które i tak najczęściej zaśmiecają ulice i lądują w koszu na śmieci. W przeciwieństwie do promocji na nośnikach papierowych , Google Street View dociera znacznie większej liczby klientów.
Przykład takiej prezentacji restauracji
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski