Pozycjonowanie stron internetowych – hasło, które doskonale znane jest wszystkim posiadaczom stron internetowych. Zewsząd atakują nas reklamy, które przekonują, że pozycjonowanie jest najskuteczniejszą formą reklamy i że jeżeli „nie ma Cię w Internecie, to nie ma Cię w ogóle”. Wydaje Ci się to przesadzone? A jednak nie! Pozycjonowanie stron internetowych to ważna sprawa!

Pozycjonowanie stron internetowych to Twój obowiązek!

Prowadzenie biznesu wymaga ciągłych nakładów reklamowych. I nie ma tu znaczenia wielkość firmy – w reklamę trzeba inwestować cały czas! Gdyby było inaczej, nie obserwowalibyśmy przecież reklam produktów znanych na całym świecie. A jednak ogromne koncerny wciąż się reklamują. To świadczy o tym, że trzeba robić to nieustannie, w innym wypadku, przegoni nas konkurencja. Pozycjonowanie stron internetowych jest obecnie jedną z najbardziej efektywnych form reklamy.

Czy posiadanie strony internetowej nie wystarczy?

Wiele osób jest zdania, że posiadanie własnej strony internetowej wystarcza do tego, aby być obecnym w sieci. Niestety, strona internetowa, chociaż obecnie powoduje, że przedsiębiorca jest obecny w sieci, nie stanowi naprawdę mocnego oręża do walki z konkurencją o klientów. Witryna internetowa jest jednak potrzebna do tego, aby wdrożył działania, które mogą spowodować, że wyprzedzisz swoją konkurencję na rynku. Mając stronę internetową można bowiem rozpocząć jej pozycjonowanie.

Strona internetowa, która nie jest pozycjonowana, posiada wartość, jednak jej potencjał nie jest wykorzystywany.

Przykład

To tak, jakbyś kupił samochód dla swojej firmy, specjalnie przygotowany, z grafika, logo i hasłem reklamowym, po to, aby reklamować swoje produkty i markę jeżdżąc nim. Jednak, zdecydowałbyś, że samochód zamkniesz w garażu lub postawisz na parkingu przed firmą – kto zobaczy, ten zobaczy i już. Nie wsiadałbyś do niego, argumentując, że nie chcesz wydawać pieniędzy na benzynę. W efekcie reklamę na samochodzie zauważa tylko te osoby, które przyjdą do Twojej firmy żeby zakupić produkt lub usługę, czyli klienci już zdecydowani, którzy nie potrzebują żadnej zachęty. A gdybyś poruszał się samochodem po mieście, każdego dnia reklamę na nim zobaczyłyby dziesiątki, a nawet setki osób, z których na pewno część zostałaby Twoimi klientami.

Podobnie jest z niepozycjonowaną stroną internetową. Witryna istnieje, jednak widza ją tylko ci klienci, którzy wiedza o Twoim istnieniu i wchodzą specjalnie na nią. Jedna, co z tymi klientami, którzy o niej nie wiedzą? Czy nie chciałbyś przekazać im wszystkich informacji o swojej ofercie, o promocjach, nowych produktach i usługach? Jeżeli nie zdecydujesz się na pozycjonowanie strony, bo będzie Ci na to żal funduszy, stracisz możliwość na zdobycie naprawdę wielu klientów.

Sklep internetowy, salon urody, sprzedaż usług – pozycjonowanie sprawdzi się w każdej dziedzinie

Masz sklep internetowy? A może sprzedajesz własnoręcznie wykonywane produkty, prowadzisz salon urody lub sprzedajesz ubezpieczenia? Bez względu na działalność, szeroko pojęty marketing internetowy, a w tym pozycjonowanie, naprawdę się przydają - ba! Stanowią jeden z najmocniejszych filarów reklamowania swojej działalności.

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa znajdzie się wysoko na liście wyników w wyszukiwarce Google. Oczywiście, to, jakie będą efekty pozycjonowania, zależy od kilku czynników. Jednym z najważniejszych są słowa kluczowe, które charakteryzują Twój biznes. Jeżeli są one bardzo konkurencyjne (konkurencja na rynku jest duża) pozycjonowanie na pewno będzie trwało dłużej. Na wpływ skuteczności ma również doświadczenie osoby zajmującej się pozycjonowaniem. Dlatego warto wybierać doświadczonych specjalistów ds. pozycjonowania, i profesjonalne agencje seo/sem, które mają odpowiednie metody działania oraz wysokiej jakości, skuteczne narzędzia.

Chcesz zwiększyć grono swoich klientów i stać się markę liczącą się na rynku? Pozycjonowanie Ci w tym pomoże!

Pozycjonowanie stron internetowych – realne korzyści dla biznesu

Komentarze   
0 #1 elwis00 2019-03-25 10:12
Strona internetowa stworzona w przemyślany sposób nawet dla niszowego biznesu jest istotna. Dość przydatnym narzędziem do tego jest bazo, tanim kosztem wiedzieliśmy kto jest jest zainteresowany naszymi produktami i mogliśmy bezpośrednio uderzyć do klienta.
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.