Kampania reklamowa jest nieodstępnym elementem prowadzenia praktycznie każdej firmy. Jeżeli chcemy zaistnieć na rynku to musimy zainwestować w reklamę. Wbrew wszelkim pozorom nie muszą to być wielkie nakłady finansowe. Jeżeli nastawiamy się na kampanię reklamową długofalową – tutaj środki nie będą wielkie. Jak się okazuje gadżety reklamowe są niezawodne i przede wszystkim tanie. W tym artykule postaramy się przedstawić najciekawsze i zarazem najbardziej efektywne rozwiązania reklamowe dla naszej firmy.

Dlaczego warto postawić na gadżety reklamowe?

5 najciekawszych gadżetów reklamowych

Przede wszystkim – gadżety reklamowe to świetne połączenie funkcji praktycznej z tą reklamową właśnie. Właśnie dlatego gadżety reklamowe do przeważnie przedmioty, które są służą nam w życiu codziennym. Są to drobne podarunki dla naszych klientów, których cena nie jest ogromna. Co za tym idzie, taki gadżet reklamowy możemy wyprodukować w ogromnych ilościach przy niewielkim budżecie.

Poza tym jest to wbrew pozorom bardzo efektywny rodzaj reklamy. Gadżety reklamowe codziennie wystawiane są na światło dziennie przez naszych klientów. Za sprawą tego mają styczność z wieloma różnymi osobami. Często są również przekazywane z rąk do rąk. Sprawiają, że klienci bardzo często przypominają sobie o produktach lub usługach naszej firmy, a reguła wzajemności sprawia, że czują się zobowiązani do odwdzięczenia naszej firmie. Właśnie dlatego jest to niebywałe narzędzie w skutecznym reklamowaniu firm. Interesujące mogą być także te teczki ofertowe.

Najciekawsze gadżety reklamowe

Istnieje kilka głównych gadżetów reklamowych, które zdecydowanie sprawdzają się najlepiej. Przede wszystkim jest to kalendarz reklamowy. Świetnie spisuje się praktycznie we wszystkich biurach czy innych pomieszczeniach usługowych. Dostępne są różne formy, dlatego odpowiadają wielu różnym klientom. Ważnym jest, aby dopasować odpowiedni rodzaj kalendarza reklamowego pod charakter naszych usług lub produktów. Możemy zdecydować się na kalendarze wolnostojące, wiszące, czy w formie notesu. Oczywiście należy tutaj zadbać o odpowiedni projekt graficzny tak, aby był on jak najbardziej atrakcyjny dla naszego klienta.

Innym gadżetem reklamowym są segregatory. Idealne narzędzie, które sprawdza się w placówkach, gdzie przechowywanych jest dużo różnych dokumentów. Współczesne rozwiązania pozwalają na produkcję bardzo wytrzymałych i solidnych segregatorów, które potrafią wytrzymać wiele lat. Na pewno będzie to skuteczna forma reklamy.

Warto zastanowić się również po prostu – nad długopisem. Długopisy potrzebne są wszędzie, a zatem możemy mieć pewność, że będą one praktyczne dla naszych klientów. Poza tym logo czy nazwa naszej firmy będzie znajdować się cały czas na oczach klientach podczas wypełniania ważnych papierów. Decydując się na długopisy reklamowe stawiasz na efektywność!

Innym fajnym pomysłem jest teczka ofertowa. Również bardzo przydatne narzędzie, przede wszystkim do przenoszenia dokumentów. Posiadają wiele różnych form. Również i tutaj bardzo ważny jest projekt graficzny, które będzie przyciągał uwagę klientów. Nie kosztują wiele i można wydrukować je w bardzo dużym nakładzie przy niewielkich kosztach.

Możesz zdecydować się również na koszulkę reklamową. Może nie zawsze będzie ona noszona w miejscach publicznych, ale dobra jakościowo koszulka jest na pewno świetnym prezentem dla klienta. Bardzo dobrze zadziała tutaj reguła wzajemności, a relacje Twojej firmy z klientem znacznie się wzmocnią!

Komentarze   
-2 #1 Damian 2019-12-13 20:24
Co roku jeżdżę na targi reklamy i poligrafii remadays i tam jest mnóstwo gadzetów reklamowych, najciekawsze jakie widziałem to składane ręczniczki w kształcie figurek misie, zwierzątka wszystko potrafili z nich wyczarować. Zobaczymy co w lutym w kolejnej odsłonie targów mnie zaskoczy :)
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.