4 rzeczy, o których warto wiedzieć, wynajmując namiot

Wynajem namiotów ułatwia organizację wydarzeń biznesowych, handlowych, eventów i przyjęć. Niezależnie od tego, czy jest się osobą prywatną, specjalistą od organizacji wydarzeń, czy przedsiębiorcą, warto skorzystać z możliwości, jakie oferuje pawilon mobilny. Co warto wiedzieć o namiotach i na co zwrócić uwagę podczas wynajmu?

1. Jakie są największe zalety namiotów?

Przyjęcia rodzinne, spotkania integracyjne, eventy firmowe i branżowe, to wydarzenia, które mogą odbywać się w plenerze. Organizatorzy wybierają dowolne miejsce, pasujące do charakteru wydarzenia. Niewątpliwie zaletą namiotów jest osłona przed silnym słońcem, powiewami wiatru, opadami atmosferycznymi albo wieczornym chłodem. 

Namioty są też alternatywą dla spotkań w małych pomieszczeniach, niezdolnych w komfortowy sposób pomieścić wszystkich gości. Odpowiednio dobrane mobilne pawilony mogą dać schronienie wszystkim przybyłym osobom. Konstrukcje te mogą być wyposażone w dodatkowe akcesoria jak podłoga, nagrzewnice, lampy LED czy girlandy świetlne. W ten sposób mogą być wykorzystane w nocy, w chłodne, a nawet zimowe dni. Dlatego idealnie sprawdzą się podczas wesel, urodzin, jarmarków np. bożonarodzeniowych, niezależnie od pory roku.

2. Jakie zastosowanie mogą mieć profesjonalne namioty?

Wynajem namiotów np. firmy Vitabri, opłaci się w różnych sytuacjach, podniesie również prestiż wydarzenia. Można je zastosować jako namioty handlowe, eventowe, reklamowe, techniczne, pogrzebowe. Sprawdzą się podczas wydarzeń gromadzących większe liczby ludzi, jak jarmarki, targi, wystawy, prelekcje, uroczystości rodzinne.

3. Wynajem namiotów - zalety

Zazwyczaj profesjonalne namioty, wykorzystuje się okazjonalnie, kiedy pojawi się taka potrzeba. Dlaczego warto zastanowić się nad sensem zakupu takiej konstrukcji. Jeśli namioty nie są stale wykorzystywane, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wynajem namiotów, odpowiednio dostosowanych i wyposażonych pod wydarzenie. 

Koszt wynajmu jest nieporównywanie mniejszy niż zakup konstrukcji. Cena obejmuje zazwyczaj transport namiotu, jego rozłożenie i złożenie, kiedy nie będzie już potrzebny, a także ubezpieczenie. Nie trzeba też wygospodarować powierzchni do przechowywania konstrukcji. Wraz z wynajmem można też liczyć na profesjonalną poradę specjalisty. Dzięki swojemu doświadczeniu będzie w stanie określić, jaki typ konstrukcji najlepiej spełni oczekiwania organizatora wydarzenia. 

4. W jaki sposób wyróżnić swój namiot handlowy?

Z namiotów handlowych korzystają sprzedawcy, przemieszczający swoje towary i sprzęty. Konstrukcje takie nie tylko muszą być łatwe w obsłudze, stabilne i wytrzymałe. Powinny być też wizytówką firmy i wyróżniać się na tle konkurencji. Dobrze zaprojektowane stoisko reklamowe jest widoczne i zapewnia rozpoznawalność marki.

Pożądany efekt można osiągnąć na kilka sposobów. Namioty handlowe mogą odróżniać się dzięki:

  • materiałowi, z którego wykonano poszycie,
  • kolorowi ścian i dachu,
  • personalizacji, a więc nadrukowi naniesionemu na cały lub część namiotu.