Zainteresowany pracą w Chrzanowie: mamy dla Ciebie nowe oferty

2 min czytania
Zainteresowany pracą w Chrzanowie: mamy dla Ciebie nowe oferty

Chrzanów to jedno z miast województwa małopolskiego. Miasto uzyskało lokację miejską już w 1350 roku. Współcześnie duża część mieszkańców Chrzanowa zajmuje się handlem detalicznym. Szukasz pracy w Chrzanowie? U nas znajdziesz oferty pracy na takich stanowiskach jak sekretarz, pracownik call center, czy psycholog-terapeuta. W naszym serwisie nowe oferty zatrudnienia pojawiają się codziennie.

Specjalista do spraw marketingu potrzebny od zaraz

Specjalista do spraw marketingu to osoba zajmująca się budową strategii marketingowej firmy, a także jej pozytywnego wizerunku. Wymaga się od niego tworzenia, a następnie realizacji planów komunikacji marketingowej, prowadzenia i aktualizacji firmowej strony internetowej, prowadzenia firmowego profilu w mediach społecznościowych. W zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu wchodzą również niektóre prace administracyjno-biurowe, czy prace graficzne. Od kandydatów na to stanowisko wymaga się wykształcenia wyższego kierunkowego, szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, umiejętności tworzenia stron internetowych, samodzielności, odpowiedzialności, zaangażowania, umiejętności pracy pod presją czasu. Pracownik zatrudniony na tym stanowisku może liczyć na stabilne warunki zatrudnienia, płacę podstawową i premie, elastyczny czas pracy, wiele możliwości rozwoju zawodowego.

Oferty zatrudnienia dla pracowników call center

Pracownik call center zajmuje się telefoniczną obsługą klienta, prezentuje ofertę firmy, a także wprowadza zamówienia do systemu. Ze względu na charakter pracy od kandydatów oczekuje się dobrej dykcji i przyjemnej barwy głosu. Pracownik call center musi być przygotowany na pracę w stresujących warunkach, pod presją czasu. Musi być osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistej, gdyż jest odpowiedzialny za wizerunek firmy. Praca odbywa się zdalnie lub w siedzibie firmy. Pracownik może liczyć na bogaty pakiet szkoleń, wsparcie koordynatora, płacę podstawową i premie (w zależności od osiąganych wyników). Pracodawca oferuje liczne benefity pracownicze.

Sprawdź oferty dla pracowników Call Center w Chrznaowie tutaj

Rozpocznij pracę jako sekretarz

Sekretarz to pracownik, który odpowiada za prowadzenie sekretariatu. Do jego zadań należy między innymi przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie sprawozdań. Od kandydata na to stanowisko wymaga się wykształcenia przynajmniej średniego (o profilu ekonomicznym lub administracyjnym), doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomości prawa pracy, znajomości przepisów o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, posiadania prawa jazdy kategorii B, biegłej obsługi komputera, niekaralności, umiejętności pracy pod wpływem stresu. Pracownik może liczyć na stabilne zatrudnienie, liczne szkolenia, benefity pracownicze.

Jeżeli chciałbyś podjąć pracę za granicą, możemy Ci to ułatwić. W naszym serwisie znajdziesz wiele aktualnych ofert zatrudnienia na terenie Hamburga

Autor: Materiał partnera

chrzanowski24_kf