To fantastyczne rozwiązanie dla wielu firm, które funkcjonują w większych miastach, na obrzeżach czy nawet mniej uczęszczanych miejscowościach. Potykacz jako jedna z niewielu reklam od razu wpada w oko potencjalnemu klientowi, ale tylko w momencie, gdy zostanie odpowiednio napisana i zaprojektowana. O wszystkim dowiesz się z dzisiejszego wpisu, gdzie opowiemy więcej na temat potykaczy, ich zastosowania i największych korzyści.

Tablica potykacz – gdzie najpewniej się sprawdzi?

Jak można łatwo zauważyć, potykacze pojawiają się przede wszystkim w miastach, na rynkach i placach ratuszowych wokół wszystkich pobliskich restauracji, barów i mniejszych sklepikach. I takie właśnie jest jego najlepsze zastosowanie – reklamowo-sprzedażowe. To szerokie pojęcie, ale mówiąc już konkretniej potykacze doskonale sprawdzą się przy:

  • Restauracjach, barach i innych lokalach gastronomicznych jako przedstawienie skrótowego menu, najlepszych dań dzisiejszego dnia, specjałów szefa kuchni czy super okazji cenowej na poszczególne drinki. Pomysłów może być całe mnóstwo, a potykacz pełni tutaj rolę informacyjną i niekiedy też reklamową.
  • Lokalach usługowych, które mogą zawrzeć na nich również informacji o szczególnych promocjach i najniższych cenach w mieście. Poza tym potykacze mogą posłużyć na ogólną informację odnośnie dni i godzin otwarcia oraz prowadzonych wewnątrz usługach.
  • Placówkach urzędowych mogą również informować o czasie pracy oraz ewentualnych zmianach, aktualizacjach czy ostrzeżeniach, dzięki czemu będą od razu widoczne na wejściu.
  • Kinach, ogrodach zoologicznych i innych centrach rozrywki ma na celu zwrócenie uwagi na poszczególne akcje promocyjne, rabaty i różne atrakcje, które mają zachęcić przechodniów do zakupu, odwiedzin i skorzystania z Twojej oferty.

Miejsc, gdzie jeszcze mogą pojawić się potykacze reklamowe jest wiele. Sam możesz znaleźć kolejne zastosowania tych tablic i umieścić je przy swoim biznesie. Z pewnością jeśli będą odpowiednio zaprojektowane, zwrócą na siebie uwagę innych i spełnią swoje zadanie.

Potykacz dwustronny i jednoznaczne zalety

Przejdźmy teraz do najważniejszych korzyści związanych z postawieniem potykaczy reklamowych przy drzwiach Twojego biznesu. Przede wszystkim trzeba wspomnieć o przyciąganiu wzrokowej uwagi przechodniów. W obecnych czasach jest to bardzo trudne, ponieważ większość z nich nie jest zainteresowana otoczeniem, a jedynie czubkiem swojego nosa przyłożonego do ekranu smartfona. Dlatego właśnie podczas tworzenia reklam na potykaczu trzeba kierować się 3 zasadami.

  1. Postaw na minimalizm.
  2. Zrób coś innego niż wszyscy.
  3. Podawaj wyłącznie konkrety.

Oto kilka prostych i skutecznych wskazówek do projektowania reklam na potykaczach, które później okazują się zauważalne przez innych, a to przecież najważniejsze. Warto stworzyć je w ciekawy i niebanalny sposób, a tekst nie powinien być zbyt długi ani skomplikowany. Należy postawić na minimalizm, ale w skondensowanej wersji. Niech potencjalny klient znajdzie na tym przysłowiowym metrze kwadratowym to, czego szukał od początku, a będzie to oczywiście związane z Twoim biznesem.

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.