Wystarczy wejść na stronę internetową gminy, w zakładkę eUrząd. W strefie usług elektronicznych uzyskasz dostęp nie tylko do elektronicznej realizacji płatności wobec urzędu, ale również do informacji o stanie załatwianych spraw, zobowiązaniach podatkowych i innych opłatach, a także formularzy elektronicznych usług.

grafika e urzadBy móc w pełni korzystać z elektronicznych usług, oferowanych przez urząd, konieczna jest rejestracja. Wymaga ona posiadania konta na ogólnopolskiej elektronicznej platformie usług administracyjnych ePUAP.

Po założeniu konta na platformie ePUAP, wystarczy wypełnić i złożyć "Wniosek o konto na platformie eUrząd", podpisując go podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.

Po dopełnieniu tych formalności, uzyskasz  dostęp do danych o stanie załatwianych przez siebie spraw w urzędzie, zobowiązaniach podatkowych i opłatach (m.in. wysokości zobowiązań, zapłaconych kwotach, terminach wpłat), a także o niektórych wpisach w rejestrach prowadzonych przez urząd.

Jeżeli nie masz jeszcze konta na platformie ePUAP, to możesz założyć je TUTAJ.

Więcej informacji o strefie usług elektronicznych znajdziesz na stronie internetowej gminy Trzebinia. 

 

 

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.