Najważniejsze wskazówki, jak poprawić ranking witryny w GoogleGoogle jest najczęściej używaną wyszukiwarką i to nie tylko dlatego, że jest przyjazna dla użytkowników. Ma to wiele wspólnego ze zdolnością Google do dostarczania użytkownikom odpowiednich wyników wyszukiwania, które są również pomocne. W rzeczywistości prawie każdy internauta szuka informacji w Google, zanim skorzysta z innej wyszukiwarki lub witryny. Oznacza to, że pozycja Twojej witryny w wyszukiwarce może mieć znaczący wpływ na liczbę odwiedzin uzyskiwanych z wyszukiwań w Google. Ten artykuł wyjaśnia, jak można poprawić ranking witryny w Google, wykonując kilka prostych kroków. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o zwiększaniu rankingu w Google w 2022 roku.

Pozycjonowanie Stron internetowych

Zanim zaczniemy, porozmawiajmy o tym, jak możemy poprawić ranking naszej witryny w Google w 2022 roku. Prawda jest taka, że SEO ciągle się rozwija. Oznacza to, że techniki, które działają dobrze w jednym roku, mogą nie działać tak dobrze w następnym. Przez lata Google wprowadziło i udoskonaliło wiele algorytmów, które decydują o tym, które strony mają dobrą pozycję w rankingu, a które nie. Z tego powodu bardzo trudno jest dokładnie przewidzieć, jak poprawić pozycję swojej witryny w Google w 2022 roku. Jest jednak kilka rzeczy, które można zrobić już teraz, a które z pewnością pomogą poprawić ranking witryny w Google. Obejmują one tworzenie użytecznych i przyjaznych dla użytkownika treści, budowanie wysokiej jakości backlinków, optymalizację użyteczności i doświadczeń użytkownika na stronie oraz wiele innych. Omówmy je wszystkie, abyś mógł już teraz poprawić ranking Google swojej strony.

Buduj wysokiej jakości backlinki

Wysokiej jakości backlinki są kolejnym ważnym czynnikiem, który składa się na pozycjonowanie stron internetowych, który Google bierze pod uwagę przy ustalaniu rankingu wyszukiwarki. W rzeczywistości wiele badań wykazało, że link building jest jedną z najskuteczniejszych strategii SEO. Nie oznacza to jednak, że potrzebne są tysiące linków, aby uzyskać dobrą pozycję w Google. Potrzebne są raczej linki z witryn, które są istotne dla treści strony, mają dużą liczbę odbiorców i są wysokiej jakości. Dobrym sposobem na znalezienie takich stron jest skorzystanie z narzędzia Google "link explorer". Można również poprosić innych twórców treści o zamieszczenie linku do swojej strony. Sztuczka polega na tym, aby linkować tylko do treści, które sam stworzyłeś. Nigdy nie próbuj kupować linków ani tworzyć ich dla swoich konkurentów. Google prawdopodobnie dowie się o tym i ukarze Twoją witrynę.

Twórz użyteczne i przyjazne dla użytkownika treści

Jedną z najważniejszych rzeczy, jakie możesz zrobić, aby poprawić ranking swojej witryny w Google, jest tworzenie użytecznych i przyjaznych dla użytkownika treści. Google dba o zapewnienie użytkownikom jak najlepszych doświadczeń. W związku z tym na stronie wyników wyszukiwania (SERP) chce pokazywać użytkownikom najbardziej istotne i przydatne informacje. Oznacza to, że jeśli chcesz, aby Twoja witryna uzyskała wysoką pozycję w Google, musisz tworzyć treści, które są zarówno przydatne, jak i istotne dla odbiorców docelowych. Należy również upewnić się, że treści te są łatwe do zrozumienia i dostępne dla wszystkich czytelników. Jeśli algorytmy Google zauważą, że ludzie szybko opuszczają Twoją witrynę i nie wracają na nią, mogą obniżyć Twoją pozycję w Google.