Kampanie Programmatic - co musisz o nich wiedzieć?

RTB Programmatic to kampania reklamowa, która może bardzo wzmocnić pozycję danego sklepu internetowego bądź firmy na rynku. Nic dziwnego, że wiele firm decyduje się więc na tego rodzaju kampanie. Chcesz wiedzieć, czym dokładnie jest, dlaczego warto ją wybrać? W takim wypadku przeczytaj ten artykuł, poznasz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące kampanii Programmatic.
- Czym jest kampania Programmatic
- Dlaczego warto postawić na ten sposób marketingu?
Linki sponsorowane, Google Adwords - możliwości na reklamę swojej firmy w sieci jest wiele. Jedną z nich jest kampania Programmatic, która znana jest wszystkim, jako bardzo skuteczna. Chcesz mieć wyczerpującą wiedzę na temat tego sposobu reklamy? W takim razie sprawdź ten link: https://datamasters.pl/rtb-programmatic/.
Czym jest kampania Programmatic?
Wyobraź sobie klienta, który aktualnie przegląda ofertę Twojego sklepu internetowego. Wrzucił produkt do koszyka, ale przypomniał sobie o gotującej się wodzie, ktoś zadzwonił do drzwi, więc wyłączył laptopa lub po prostu brakło prądu i jego komputer stacjonarny wyłączył się. Sytuacji, w której klient zapomina o zakupach w Twoim sklepie, jest wiele. Tutaj z pomocą przychodzą kampanie Programmatic. To idealne rozwiązanie na zachęcenie klienta do powrotu do zakupów, jak to działa? Klient, wyłączając kartę w przeglądarce z Twoim sklepem, przechodzi na swój ulubiony portal informacyjny lub media społecznościowe. Za kilka minut pojawi mu się reklama z ofertą Twojego sklepu. Często będzie to przypomnienie, że zapomniał dokończyć zamówienie. Mocno zwiększają się szanse powrotu do sklepu i dokończenie zakupów. Jest to nieco inny sposób marketingu, na pewno mocno różni się od linków sponsorowanych, o której więcej dowiesz się tutaj: https://datamasters.pl/linki-sponsorowane. Co więcej, w połączeniu z e-mail marketingiem i linkami sponsorowanymi może stworzyć potężną promocję Twojego biznesu, co przełoży się na większą konwersję kliknięć i lepszą sprzedaż. Nie wiesz, czym jest e-mail marketing? Sprawdzisz to tutaj: https://datamasters.pl/e-mail-marketing/.
Dlaczego warto postawić na kampanie Programmatic?
To nie jest Google AdWords, które wyświetla niedostosowane reklamy do preferencji Twojego klienta. Kampanie Programmatic gwarantują idealnie dostosowaną reklamę, bo przecież Twój klient już w Twoim sklepie był! Wiąże się to ze wzrostem konwersji, podniesieniem ruchu na stronie, uzyskaniem wartościowych klientów, oszczędnościami kosztów reklamy, czy osiągnięciem lepszych wyników z ruchem na stronie, co przełoży się bezpośrednio na sprzedaż.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski