Utrudnienia w kontakcie telefonicznym

W wyniku wprowadzonych zmian w systemie gospodarki odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2020 r. pracownicy Związku obsługują bardzo dużą ilość petentów. Osoby, które przychodzą do Związku są obsługiwane na bieżąco.
W miarę możliwości odbierane są również telefony, które dzwonią bez przerw. W przypadku obsługi klienta pracownik nie jest w stanie odebrać telefonu.
Utrudnienia w kontakcie telefonicznym mogą być również spowodowane starą centralą telefoniczną i niewystarczającą ilością wewnętrznych numerów telefonicznych.
W celu wyeliminowania tych utrudnień zdecydowano o wymianie starej centrali na nową, cyfrową oraz zwiększeniu ilości numerów telefonicznych.
Kontakt ze Związkiem może również nastąpić drogą mailową. Wiadomości mailowe można wysyłać pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Interwencje, można również wysyłać przez aplikację mobilną echoHarmonogram.
Wszelkie informacje dotyczące systemu gospodarowania odpadami dostępne są na stronie internetowej Związku www.zmgk.chrzanow.pl oraz fanpage'u Związku.
Ponadto do mieszkańców wysyłane zostały zawiadomienia, do których dołączono informację o zasadach gospodarowania odpadami oraz ulotkę ze wskazówkami jak prawidłowo segregować odpady.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy, jest to sytuacja wyjątkowa, która w ciągu kilku najbliższych dni powinna ulec zmianie.

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.