Przeprowadzanie wielu rozmów telefonicznych w ciągu jednego dnia pracy bywa męczące, dlatego posiadanie odpowiedniego zestawu słuchawkowego jest na wagę złota. Dzięki niemu masz możliwość prowadzenia rozmów bez zbędnych szumów i kontrolujesz swoją pracę, dzięki czemu możesz odpowiednio zadbać o jej efektywność. Sprawdźmy jak wybrać najlepszy zestaw słuchawkowy, w oparciu o model Jabra Evolve 20 – co posiada i co jest wymagane do prowadzenia skutecznych rozmów?

Jabra Evolve 20, czyli dobry zestaw słuchawkowy ma znaczenie!

Posiadanie odpowiedniego zestawu słuchawkowego w pracy jest niezwykle ważne, ponieważ duży hałas spowodowany rozmowami współpracowników oraz konieczność koncentracji powodują, że łatwo stracić wątek i tym samym potencjalnego klienta. Jabra Evolve 20 to przykład słuchawek, które pozwolą Ci pracować efektywnie – nie tylko zagłuszą hałas, dobiegający z zewnątrz, ale również zapewnią Ci możliwość jak najlepszego zrozumienia klienta, z którym aktualnie prowadzisz rozmowę. Słuchawki przewodowe odpowiednio wysokiej jakości sprawią, że wszelkie możliwe elementy, wpływające na Twoją dekoncentrację, zostaną zminimalizowane, a Ty będziesz mógł cieszyć się efektywnym wykonywaniem codziennych zadań.

Na co zwrócić uwagę, wybierając zestaw słuchawkowy?

Na przykładzie wspomnianego już modelu słuchawek, możemy dojść do kilku znaczący wniosków, dzięki którym wybierzesz odpowiedni dla siebie zestaw, sprawdzający się nie tylko w pracy, ale również w życiu codziennym. Dobre słuchawki przewodowe lub bezprzewodowe, powinny posiadać kilka istotnych cech. Na które zwrócić szczególną uwagę?

Po pierwsze – odpowiednia redukcja szumów

Jest to absolutny priorytet, którym powinny kierować się firmy, prowadzące call center albo biura obsługi klientów, w których na jednej, dużej przestrzeni, pracuje spora liczba zatrudnionych, prowadząca rozmowy. Dzięki odpowiedniej redukcji szumów, masz możliwość wyeliminowania dźwięków z zewnątrz, a co za tym idzie – słyszysz zarówno siebie, jak również swojego rozmówcę. We wspomnianym już modelu Jabra Evolve 20 wykorzystano specjalną technologię redukcji szumów, a także wykorzystano specjalne poduszki, dzięki którym każdy pracownik może w pełni skupić się na rozmowie.

Po drugie – łatwy dostęp do wszystkich funkcji

Jak wiadomo, w skutecznej pracy w call center czy biurze obsługi klienta, bardzo ważna jest efektywność. A tę można zapewnić sobie tylko wtedy, gdy mamy szybki dostęp do funkcji, a korzystanie z nich jest bardzo proste. Nowoczesny zestaw słuchawkowy posiadać będzie więc specjalny moduł obsługi, dzięki któremu szybko rozpoczniesz lub zakończysz rozmowę. Istotne są również odpowiednio wyeksponowane elementy, takie jak zwiększanie głośności czy wyciszenie rozmowy.

Po trzecie – prostota instalacji

To bardzo istotna kwestia, na którą producenci zwracają coraz większa uwagę. Dzięki konfiguracji typu plug-and-play, urządzenia, takie jak Jabra Evolve 20, pozwalają na błyskawiczną instalację zestawu na dowolnym urządzeniu, a sama konfiguracja jest banalnie prosta – tak jak samo podłączenie urządzenia. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, by słuchawki posiadały połączenie USB z komputerem, dzięki czemu bez problemu będą współpracować z każdym sprzętem typu PC oraz laptopem.

Po czwarte – odpowiednia długość kabla

To bardzo istotne, ponieważ długość kabla (oczywiście w przypadku zestawów przewodowych), daje dodatkowy komfort pracownikowi – najlepiej więc, aby wynosiła co najmniej 90 cm.

Czy to wszystko?

Oczywiście nie, jednak o jakości danego urządzenia przekonasz się nie tyle dzięki przeczytaniu opisu produktu czy jego danych technicznych, ale w praktyce. Dlatego też bardzo istotną kwestia jest przetestowanie kilku modeli i wybranie tego, który rzeczywiście będzie najlepiej odpowiadał celom oraz potrzebom Twojej firmy. Wybór jest bardzo duży, a takie modele słuchawek, jak wspomniany Jabra Evolve 20 powodują, że praca może być naprawdę przyjemna i efektywna każdego dnia!

zestaw słuchawkowy do efektywnej pracy