Telebim na placu tysiąclecia wywoływał ogromne emocje. Mieszkańców denerwował fakt wydania z gminnej kasy ponad 210 tysięcy złotych na jego budowę zamiast na zaoferowanie mieszkańcom zimowego lodowiska. Tymczasem na posesji prywatnej przy markecie Tesco w Chrzanowie za prywatne pieniądze powstał konkurencyjny telebim. Mniejszy, bo mający wymiary około 4,1 na 2,3 metra, również w pełni kolorowy stoi od świąt bożego narodzenia.

Właściciel - Piotr Wiecheć mówi, że to miejsce jest najlepsze w Chrzanowie. Zachęca on do wybrania jego oferty podkreślając niestandardową formę wyświetlanej reklamy w miejscu, gdzie dziennie przechodzi bardzo duża liczba ludzi.

Instalacja kosztowała firmę WP Technologie mniej niż ta na Placu Tysiąclecia - jak jednak podkreśla jej szef, zastosowano najlepszą technologię dającą bardzo dobrą jakość wyświetlanego obrazu.

Sama firma WP Technologie powstała jako serwis komputerowy kilka lat temu. Następnie do oferty właściciele dołożyli salon gier X-BOXa dla dzieci i młodzieży a następnie sklep komputerowy, którego reklama od początku ukazuje się na telebimie.

Właściciel sam doświadczając skuteczności tej formy reklamy zapowiada inwestycje w kolejnych miejscach w Chrzanowie. Dodaje, że obecnie prowadzi rozmowy z wieloma firmami w zakresie reklamy na telebimie.

Telebim jest w stanie emitować reklamy aż 36 klientów. Ceny są konkurencyjne w stosunku do telebimu należącego do MOKSiRu przy Placu Tysiąclecia, promocyjne obecnie zaczynają się od 700 złotych netto miesięcznie jeśli klient zdecyduje się na podpisanie umowy długoterminowej.

 

 

artykuł reklamowy