Jak nie tracić czasu na codzienne szukanie informacji biznesowych?

1 min czytania
Jak nie tracić czasu na codzienne szukanie informacji biznesowych?

Ogrom informacji publikowanych każdego dnia na stronach, blogach i w mediach społecznościowych sprawia, że szukanie pożądanych wiadomości może zająć mnóstwo czasu. Jednak, zamiast przeglądać dziesiątki stron, informacje biznesowe można uzyskać w dużo prostszy i szybszy sposób. Dziś podpowiadamy najlepsze rozwiązania na szybki przegląd biznesowych informacji.Dobrym pomysłem na zebranie wszystkich informacji w jednym miejscu i zaoszczędzenie mnóstwa czasu, jest korzystanie ze specjalnych agregatorów.

  • Google News usługa umożliwia zebranie wszystkich najważniejszych dla użytkownika informacji w jednym miejscu. Po wejście na platformę zyskujemy dostęp do skrótów najważniejszych informacji, które podzielone są na kategorie takie jak: biznes czy nauka. Na stronie można znaleźć nagłówki ostatnio dodanych artykułów, a po kliknięciu w link można zapoznać się z całym tekstem.
  • RSS narzędzie, które umożliwia zebranie wiadomości z różnych stron w jednym miejscu. Wystarczy dodać daną stronę do listy subskrybowanych, żeby po otwarciu czytnika móc zapoznać się z najnowszymi opublikowanymi treściami. Czytników RSS na rynku jest bardzo dużo, a najpopularniejsze z nich to: Google Reader i Cafe News.

Warto również pamiętać o polubieniu i obserwowaniu ulubionych kanałów w mediach społecznościowych. Dzięki temu informacje biznesowe w formie najnowszych postów będą wyświetlane w pierwszej kolejności.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

chrzanowski24_kf
Serwisy Lokalne - Oferta artykułów sponsorowanych