Instrukcja jak wgrać zdjęcie na serwer.
Krok pierwszy:

 



Krok drugi:



Jeżeli zdjęcie jest za duże i wgraliśmy je powyższym sposobem (nie powino być szersze niż 950 pikseli) możemy je zmniejszyć:

Klikamy w dane zdjęcie tak aby zostało zaznaczone, następnie klikamy "drzewko" na górnym panelu i wyświetli nam się:


Jeżeli nasze zdjęcie ma np 3500 pikseli i chcemy je zmniejszyć do 900 wpisujemy w pierwsze pole 900, drugie pozostawiamy puste i klikamy "update". (pola mogą być puste - nie wyświetli się tam szerokość oryginalnego zdjęcia - nie należy się tym przejmować tylko wpisać ile ma mieć :) )

Jest również druga metoda dodawania zdjęć. Można je wtedy dodać z fotosika, imageshack.us czy własnej strony za pomocą linka:



Możemy dodać do treści też jakieś linki, oto jak to robimy (tak samo jak na blogu):

Gotowe :)

Możemy do naszego artykułu dodać również film np. z Youtube, oto jak to robimy:



np:    [youtube]QBNm62_cgsI[/youtube] - celowo użyłem kwadratowych nawiasów żeby się film nie wrzucuł ;) - mają być takie nawiasy:  {   }

Kod do filmu jest zawarty w jego linku: http://www.youtube.com/watch?v=QBNm62_cgsI&feature=player_embedded - jest to ten pogrubiony fragment. Krótko mówiąc kod filmu to, to po znaku = do znaku &

Pełna lista stron z których możemy wczytywać filmy znajduje się tutaj

Powyższa metoda jest najprostsza, jest jeszcze jedna trochę trudniejsza - jednak można nią wstawić filmik w lepszej jakości lub wyższej rozdzielczości. Możemy to zrobić kodem HTML. Żeby wstawić kod html na górnym panelu klikamy ikonkę html  wyświetli nam się wtedy:



Kod html do filmu pobieramy tak:
W przypadku Chrzanowski24 nie wrzucamy więszych filmów niż 900 szerokości.




Reszty HTML'a nie będę wyjaśniał bo ten go zna będzie widział co z nim zrobić :)

To chyba wszystkie tajniki dodawania artykułów. Mam nadzieję że udało mi się wyjaśnić wszystkie nie jasności i pokazać jak przez nie przebrnąć. Aaa i najważniejsze po napisaniu klikamy zapisz :) wtedy artykuł trafia do moderacji - czyli do nas - my go sprawdzamy czy jest ok i publikujemy na stronie.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania piszcie do mnie.

ps. treść artykułu najlepiej jest sobie napisać wcześniej w choćby w notatniku i zapisać na wypadek jakiejś awarii, żeby się potem denerwować że wszystko przepadło
ps2. nie powinno się dodawać treści bezpośrednio z worda gdyż jego formatowanie nie jest kompatybilne z tym na stronie najlepiej tekst z worda wkleić do notatnika i dopiero potem do edytora na stronę