Nowoczesny system call center pozwoli Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, a także zadbać o prestiż przedsiębiorstwa. Dlatego też tak istotne jest wybranie odpowiedniego dostawcy całego systemu, który dostarczy dokładnie takie rozwiązania, które będą dla Ciebie satysfakcjonujące i korzystne. Na co zwrócić uwagę i czy rzeczywiście warto zbudować system call center w swojej firmie?

System call center – czy to w ogóle działa?

Zanim zajmiemy się wyborem dostawcy usług teleinformatycznych, odpowiedzmy na pytanie – czy call centre w 2018 roku to rzeczywiście dobry pomysł? Jak się okazuje – tak i wynika to przede wszystkim z faktu, że sprzedaż przez telefon jest wciąż niezwykle skuteczna. Zatrudniając odpowiednich handlowców i opracowując skuteczną strategię działania, możesz liczyć na to, że callcenter w Twojej firmie będzie działał skutecznie i przyniesie Ci wiele korzyści.

Co więcej – warto wiedzieć, ze system call center pozwoli Ci nie tylko sprzedawać za pośrednictwem, telefonu, ale również założyć dział obsługi klienta, tzw. contact center czy obsługę reklamacji. Wszystko dla klienta, a co za tym idzie – budowania prestiżu Twojej firmy! Dlatego też zadbaj o nowoczesne rozwiązania, które pozwolą Ci na prawidłową obsługę klienta oraz skuteczną sprzedaż.

Czym kierować się, wybierając system call center?

Jeżeli chcesz, aby Twoje oprogramowanie call center było jak najlepsze, zwróć uwagę na 4 najważniejsze kwestie.

Po pierwsze – doświadczenie firmy świadczącej usługi

Oprogramowanie call center powinno być oczywiście nowoczesne i jak najbardziej skuteczne, jednak na początek warto wziąć pod uwagę doświadczenie dostawcy usług teleinformatycznych oraz jego dotychczasowe realizacje. Warto przy tym poznać opinie klientów na temat danej firmy, by mieć pewność tego, że zostaniesz obsłużony w odpowiedni sposób. Im większe doświadczenie, tym nie tylko lepsze rozwiązania w ofercie, ale również lepsze podejście do klienta, a co za tym idzie – oferta dopasowana do potrzeb.

Po drugie – zakres oferty i rodzaj rozwiązań, jakie oferuje dostawca

Oferta powinna być przede wszystkim szeroka, ponieważ musisz mieć wybór, a dostawca powinien mieć możliwość dostosowania rozwiązań dokładnie do Twoich potrzeb. Jeżeli sprzętów, akcesoriów i elementów oprogramowania jest dużo, system call center może zostać dostosowany do celów Twojej firmy. A to niezwykle istotne, jeżeli chcesz się rozwijać i zapewniać swoim przyszłym oraz aktualnym klientom jak najlepszą obsługę.

Po trzecie – elastyczność oferty i dostosowywanie jej do Twoich potrzeb

O tym, że system call center (zarówno oprogramowanie, jak również sprzęt), powinien być indywidualnie dostosowany do Twoich potrzeb już wspominaliśmy, jednak warto rozwinąć ten temat. Dostawca usług i produktów, powinien zapytać o Twoje potrzeby – np. ilośc pracowników i obsługiwanych klientów, technologie, z jakich chcesz korzystać oraz sprzęty (telefony, serwery, słuchawki itd.), które byłyby dla Ciebie najlepsze i w oparciu o Twoje odpowiedzi, zaproponować najlepsze rozwiązania. Pamiętaj – porządna firma, oferująca urządzenia call center i wirtualny system, powinna indywidualnie podchodzić do każdego klienta!

Po czwarte – wsparcie posprzedażowe

Sam moment zakupu i obsługi (np. instalacji) jest bardzo ważny, jednak to, co dzieje się później, bardzo często okazuje się istotniejsze. Usługodawca powinien być do Twojej dyspozycji zawsze – zarówno wtedy, gdy jakieś sprzęty lub aplikacji odmawiają posłuszeństwa, jak również w przypadku potrzeby dokupienia sprzętu lub rozbudowania systemu call center. Jeżeli nie jest w stanie zapewnić Ci tego jeszcze przed podpisaniem umowy, być może to znak, że powinieneś zrezygnować z danych usług.

Gdzie szukać?

Oczywiście w Internecie – rynek teleinformatyczny jest bardzo rozległy i działa na nim wiele firm, zaopatrujących w nowoczesne systemy call center. Pamiętaj, by dokładnie sprawdzić ofertę i wybrać dostawcę po dokładnym przemyśleniu sprawy, ponieważ tylko wtedy Twoja sprzedaż i obsługa klienta będą mogły stać na najwyższym poziomie!

System call center