W związku z Postanowieniem Komisarza Wyborczego w Krakowie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu Burmistrza Miasta Trzebini dotychczasowi zastępcy zostają odwołani ze swojej funkcji z dniem 09.03.2018 r.

 

 

Po odwołaniu zastępców, do czasu objęcia obowiązków przez osobę, którą wyznaczy Prezes Rady Ministrów, pracę urzędu organizuje i koordynuje sekretarz gminy - są to decyzje głównie o charakterze zarządczym, natomiast pracownicy urzędu (w tym również sekretarz i skarbnik) wydają dezycje i postanowienia związane z obowiązkami służbowymi w ramach upoważnień udzielonych przez organ, tj. burmistrza, które nie tracą swojej ważności wraz z wygaśnięciem mandatu burmistrza, a to zapewnia ciągłość pracy urzędu.

Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.

Joomla SEF URLs by Artio