Trzebinia: Informacja o sposobie pracy Urzędu Miasta Trzebini po wygaśnięciu mandatu Burmistrza

1 min czytania

W związku z Postanowieniem Komisarza Wyborczego w Krakowie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu Burmistrza Miasta Trzebini dotychczasowi zastępcy zostają odwołani ze swojej funkcji z dniem 09.03.2018 r.

Po odwołaniu zastępców, do czasu objęcia obowiązków przez osobę, którą wyznaczy Prezes Rady Ministrów, pracę urzędu organizuje i koordynuje sekretarz gminy - są to decyzje głównie o charakterze zarządczym, natomiast pracownicy urzędu (w tym również sekretarz i skarbnik) wydają dezycje i postanowienia związane z obowiązkami służbowymi w ramach upoważnień udzielonych przez organ, tj. burmistrza, które nie tracą swojej ważności wraz z wygaśnięciem mandatu burmistrza, a to zapewnia ciągłość pracy urzędu.

Urząd Miasta Trzebinia,

trzebinia.pl/aktualnosci/6609-informacja-o-sposobie-pracy-urzedu-miasta-trzebini-po-wygasnieciu-mandatu-burmistrza

Autor: -