XII Sesja Rady Miejskiej w Alwerni
Odbędzie się w dniu 28 września 2017 roku o godzinie 11.00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.
Przedmiotem obrad XII Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia zaproszonych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z X i XI Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z X i XI Sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje radnych.
- Wnioski i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia z pomocy społecznej.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych i w ośrodkach wparcia mieszkańców Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie warunków przyznania i odpłatności za specjalistyczne usługi opiekuńcze.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały o przyjęciu programu osłonowego celem realizacji w Gminie Alwernia projektu „Małopolska Niania” polegającego na wsparciu rodzin w godzeniu życia zawodowego z rodzinnym, poprzez udzielenie pomocy finansowej na dofinansowanie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla OSP w Grojcu.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/63/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p. n. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Brodła - projekt techniczny”.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia nowego regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/53/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 22 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Alwernia na lata 2016-2020.
- Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2016 przez: Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.