VIII Sesja Rady Miejskiej w Alwerni
Przewodniczący Rady Miejskiej w Alwerni zaprasza na VIII Sesję Rady Miejskiej w Alwerni, która odbędzie się w dniu 27 czerwca 2019 roku o godzinie 10 00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.
Przedmiotem obrad VIII Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VII Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej.
- Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Debata nad raportem o stanie Gminy Alwernia za 2018r.
- Przyjęcie raportu o stanie Gminy Alwernia za 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania Budżetu Gminy Alwernia za rok 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Alwernia za rok 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2019r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania pn: „Wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych w km 1+620 odcinka 110 drogi wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Poręba-Żegoty”.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla OSP w Kwaczale.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XI/70/2018 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 17 października 2018 r. w sprawie zmiany programu współpracy Gminy Alwernia z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Alwernia oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku.
- Podjęcie uchwały w sprawie opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla przewodniczącego i radnych oraz przewodniczących komisji Rady Miejskiej w Alwerni.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i wysokości diet dla Przewodniczących organów wykonawczych Jednostek Pomocniczych w gminie Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zmiany uchwały Nr II/12/2018 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 6 grudnia 2018r.w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Gminy Alwernia.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.