×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 392

 

Skoro skrytykowałem już całą tegoroczną Parowozjadę, teraz czas wstawić najciekawsze zdjęcia, aby każdy mógł zobaczyć co się tam działo :)

DZIEŃ I - SKANSEN W CHABÓWCE

Parowóz TKh49-1 - najmłodszy z czynnych polskich parowozów.

---

Parowóz Ty2-911 podczas prezentowania się publiczności na Parowozjadzie.

---

Parowóz Ol12-7 - jeden z najstarszych parowozów w Polsce - podczas Parowozjady.

---

TKt48-191 podczas manewrów przed prezentacją składów pociągów.

---

Ol12-7 ze składem pociągu dalekobieżnego - prezentacja składów pociągów w Skansenie w Chabówce.

---

Ty2-953 ze składem historycznego pociągu towarowego.

---

Pt47-65 z Wolsztyna i dumnie kroczący obok niej SOKista.

---

Parowóz Ty2-911 w Skansenie w Chabówce.

---

DZIEŃ I - MAKIETY KOLEJOWE

Makieta kolejowa Klubu Miłośników Kolei z Komarna - prezentowana w specjalnym wagonie, który także jest własnością klubu.

---

Fragment makiety Klubu Modelarstwa Kolejowego z Krakowa - wystawa na stacji w Chabówce.

---

I jeszcze jeden fragment :) - Bardzo ładny maluszek :)

---

DZIEŃ II - POCIĄGI HISTORYCZNE Z FOTOSTOPAMI

-> Ty2-953 ze składem historycznym.

 

-> TKt48-191 ze składem pasażerskim.

 

To by było na tyle. Wszystkie zdjęcia autorstwa Kacpra Gronia.

Jeżeli nie powinno być takie coś jako blog to przepraszam :)

Pozdrawiam wszystkich :)

Komentarze   
+1 #1 Behemot 2010-09-04 16:47
Coś takiego jak najbardziej może być jako blog :-)
A za takimi parowozami to łza się w oku kręci... choć już nie jestem tak bardzo przekonany co do tego, czy chciałbym jechać w pierwszym wagonie z otwartymi oknami ;-)
Cytować
+1 #2 januwojt 2010-09-05 14:01
Jako 12-13-sto letni wyrostek miałem okazję jeździć parowozami TY-2 i tzw Tekatką . Oba były w służbie na kolei nieistniejącej KWK SIersza. Jako maszynista pracował tam mój wuj i jeździł składami prowadzonymi lokomotywą TY-2 do piaskowni i na budynek zmywczy koło Trentowca. Tekatka służyła jako maszyna manewrowa wewnątrz kopalni . Wujo zawsze mnie zabierał w dni wolne , kiedy władz na kopalni nie było. Nie lada wyzwaniem w maszynie TY-2 dla 12-sto latka było dołożenie do kotła około 10-ciu łopat tzw ,,sercówek" węgla.
Później owe parowe maszyny wymieniły na służbie malowane na niebiesko czeskie maszyny T-448 ,,Praga" jak je nazywali pracownicy .
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/T448p_009_2005_04_14.jpg
Te maszyny można jeszcze spotkać w Rafinerii Trzebinia .
Cytować
+1 #3 Kasia11 2011-12-07 22:08
szkoda tylko, że z roku na rok coraz uboższe Parowozjady są. może na setkę Ol-ki będzie coś super?
zdjęcia bardzo ładne :-)
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.