Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Promocji

Odbędzie się  2 marca  2018r. o godzinie 8.30 w Urzędzie Miejskim w Alwerni – sala nr 5

Tematem posiedzenia Komisji będzie:  

  1. Informacja  z kolejności ogłaszania przetargów na zadania inwestycyjne  umieszczone w budżecie na 2018r.
  2. Informacja  o możliwości  wsparcia inwestycji budżetowych  w 2018r. z pieniędzy pozabudżetowych.
  3. Wydanie opinii w sprawie  terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Alwernia.
  4. Wydanie opinii w sprawie  wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  5. Informacja o ściągalności opłat za śmieci od mieszkańców i ilości zawartych umów.
  6. Wydanie opinii w sprawie projektów uchwał przedstawionych przez Burmistrza.
  7. Sprawy bieżące.