Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Odbędzie się dnia 23 stycznia 2018 r. (tj. wtorek) o godz. 8:30 w Urzędzie Miejskim w Alwerni – sala nr 5

Tematem posiedzenia Komisji będzie:

  1. Informacja Burmistrza na temat ochrony przeciwpowodziowej, w tym wyposażenia i utrzymania gminnego magazynu przeciwpowodziowego, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1875, z późn. zm.).
  2. Informacja Burmistrza na temat ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1875, z późn. zm.).
  3. Informacja Burmistrza na temat odbioru odpadów komunalnych (skargi mieszkańców na firmę obsługującą wywóz odpadów na terenie Gminy, ilości odebranych odpadów, wnioski i sugestie na lata następne) oraz sprawozdanie z funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w 2017 roku.
  4. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i pieców w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Alwernia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  5. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie udzielania dotacji na dofinansowanie kosztu demontażu wyrobów azbestowych z poszyć dachowych na terenie Gminy Alwernia.
  6. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Programu zachęt inwestycyjnych dla Przedsiębiorców w Gminie Alwernia.
  7. Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Alwernia za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny.
  8. Wydanie opinii w sprawie projektów uchwał przedstawionych przez Burmistrza.
  9. Sprawy bieżące.