II Sesja Rady Miejskiej w Alwerni
Odbędzie się w dniu 2 marca 2018 roku o godzinie 12.00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni
Przedmiotem obrad II Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z I Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje radnych.
- Wnioski i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.