Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Odbędzie się dnia 26 marca 2018 r. o godz. 8.30 w Urzędzie Miejskim w Alwerni – sala nr 5.

Tematem posiedzenia Komisji będzie:

  1. Informacja Prezesa Zakładu Usług Komunalnych w Alwerni o planowanych inwestycjach i remontach w 2018 roku.
  2. Informacja Burmistrza na temat oświetlenia ulicznego (stan oświetlenia, koszty utrzymania, modernizacja, rozbudowa, itp.).
  3. Informacja Burmistrza na temat lokalnego transportu zbiorowego, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1515, z późn. zm.).
  4. Informacja Burmistrza na temat stanu technicznego budynków należących do Gminy (stan techniczny, zaobserwowane usterki i nieprawidłowości, przewidywane konieczne remonty, itp.).
  5. Wydanie opinii w sprawie projektów uchwał przedstawionych przez Burmistrza.
  6. Sprawy bieżące.