I Sesja Rady Miejskiej w Alwerni
Odbędzie się w dniu 25 stycznia 2018 roku o godzinie 10.00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni
Przedmiotem obrad I Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIV i XV i XVI Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z XIV,XV i XVI Sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje radnych.
- Wnioski i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków, stanowiących dochody budżetu Gminy Alwernia za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny .
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i pieców w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Alwernia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p.n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu zachęt inwestycyjnych dla Przedsiębiorców w Gminie Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rozwoju, Gospodarczego, Budżetu i Promocji na 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Edukacji, Kultury, Zdrowia, Turystyki i Sportu na 2018r.
- Informacja na temat nowych zasad składania wniosków do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o dopłaty obszarowe na 2018 rok.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.