I Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

Odbędzie się w dniu 25 stycznia 2018 roku o godzinie 10.00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni

Przedmiotem obrad I Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Wystąpienia przybyłych gości.
  5. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIV i XV i XVI Sesji Rady Miejskiej.
  6. Przyjęcie protokołu z XIV,XV i XVI Sesji Rady Miejskiej.
  7. Interpelacje radnych.
  8. Wnioski i zapytania radnych.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2018r.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków, stanowiących dochody budżetu Gminy Alwernia za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny .
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i pieców w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Alwernia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.
  14.  Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p.n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu zachęt inwestycyjnych dla Przedsiębiorców w Gminie Alwernia.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rozwoju, Gospodarczego, Budżetu i Promocji na 2018r.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Edukacji, Kultury, Zdrowia, Turystyki i Sportu na 2018r.
  18. Informacja na temat nowych zasad składania wniosków do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o dopłaty obszarowe na 2018 rok.
  19. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
  20. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
  21. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
  22. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
  23. Informacje, oświadczenia, komunikaty.