XII Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

Odbędzie się w dniu 28 września 2017 roku o godzinie 11.00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.

Przedmiotem obrad XII Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Wystąpienia zaproszonych gości.
  5. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z X i XI Sesji Rady Miejskiej.
  6. Przyjęcie protokołu z X i XI  Sesji Rady Miejskiej.
  7. Interpelacje radnych.
  8. Wnioski i zapytania radnych.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia z pomocy społecznej.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie  ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia  odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych i w ośrodkach wparcia mieszkańców  Gminy Alwernia.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie warunków przyznania i odpłatności za specjalistyczne usługi  opiekuńcze.
  12. Podjęcie uchwały w  sprawie zmiany uchwały o przyjęciu programu osłonowego celem realizacji w Gminie Alwernia projektu „Małopolska Niania” polegającego na wsparciu rodzin w godzeniu życia zawodowego z rodzinnym, poprzez udzielenie pomocy finansowej na dofinansowanie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie  zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie  zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie  przyznania  dotacji celowej dla OSP w Grojcu.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/63/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p. n. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780  w miejscowości Brodła - projekt techniczny”.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2018 rok.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia nowego regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Alwernia.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/53/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 22 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Alwernia na lata 2016-2020.
  22. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2016 przez: Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek  Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
  23. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
  24. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
  25. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
  26. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
  27. Informacje, oświadczenia, komunikaty.