XIV Sesja Rady Miejskiej w Alwerni
Odbędzie się w dniu 28 listopada 2017 roku o godzinie 11.30 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.
Przedmiotem obrad XIV Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIII Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje radnych.
- Wnioski i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2017r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasad nabywani, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata.
- Podjecie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na rok 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie wydania zgody na oddanie w dzierżawę części nieruchomości Gminy Alwernia na okres powyżej 3 lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie wydania zgody na oddanie w najem w drodze bezprzetargowej lokalu użytkowego na okres powyżej 3 lat.
- Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Gminnej Rady Seniorów w Alwerni.
- Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe odprowadzenie ścieków.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXII/197/2008 z dnia 19 listopada 2008 roku w sprawie przystąpienia Gminy Alwernia do Stowarzyszenia - Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo na Jurze”.
- Podjęcie uchwały w sprawie dotacji celowej dla Samorządowego Ośrodka Kultury w Alwerni.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na częściowe pokrycie kosztów realizacji projektu p.n.„Modernizacja oddziałów szpitalnych oraz zakup aparatury medycznej celem poprawy jakości i bezpieczeństwa diagnozowania i leczenia pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Alwernia Porozumienia pomiędzy Gminami Nowy Targ, Miasto Nowy Targ, Czorsztyn, Łapsze Niżne, Brzesko, Alwernia, Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia w sprawie wspólnego przygotowania, złożenia wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami o dofinansowanie, realizacji zadania pn.: ”Montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin: Nowy Targ, Miasta Nowy Targ, Czorsztyn, Łapsze Niżne, Brzesko, Alwernia, Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia”.
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Alwernia do opracowania wspólnego projektu w ramach Poddziałania 4.1.1 RPO WM 2014-2020 (projekt parasolowy) dotyczącego montażu instalacji Odnawialnych Źródeł Energii w ramach współpracy z Lokalną Grupą Działania „Partnerstwo na Jurze”.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa wieczystego użytkowania na własność nieruchomości zabudowanej oznaczonej nr działki 1250/10 pow. 0,12 ha obręb Regulice Gmina Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa wieczystego użytkowania na własność nieruchomości zabudowanej oznaczonej nr działki 877/2 pow. 0,57 ha obręb Okleśna Gmina Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i wysokości diet dla Przewodniczących organów wykonawczych Jednostek Pomocniczych w Gminie Alwernia.
- Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Alwernia za rok szkolny 2016/2017.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.