Home Informacje Blogi użytkowników Przestrzegam przed Studiem Filmowym Kinematograf z Trzebini
Przestrzegam przed Studiem Filmowym Kinematograf z Trzebini PDF Drukuj Email
czwartek, 03 lutego 2011 10:21

Przestrzegam przed Studiem Filmowym Kinematograf z Trzebini, reprezentowanym przez Roberta Rejdycha.

1. 22 maja 2010 – Punktualnie zjawia się pod wskazany adres, zaczyna realizację materiału, bez zastrzeżeń, około 2 wychodzi z wesela.

2. Czerwiec 2010 - pytany o film tłumaczy, że nie ma materiałów od fotografa, które niezbędne są do zrealizowania filmu.

3. Połowa lipca - oświadcza, że jest PROBLEM Z MATERIAŁEM Z BŁOGOSŁAWIEŃSTWA I ŚLUBU I JEST TYLKO WESELE (!!!) - obiecuje próbę odzyskania materiału ze ślubu.

4. Każda następna rozmowa wygląda tak, jakby oczywistym było ze materiału ze ślubu nie ma i nie będzie, proponuje że nie weźmie od nas żadnych pieniędzy, odda zaliczkę i przygotuje film z SAMEGO WESELA.

5. Sierpień, wrzesień 2010 - nie obiera telefonów, nie oddzwania, rzadko odpisuje na smsy

6. Początek października 2010 - przysyła materiał z wesela KTÓREGO NIE DA SIĘ OGLĄDAĆ – przerwa, przeskakuje, kończy się w połowie.

7. Połowa października 2010 - po wielu telefonach i różnych innych próbach kontaktu obiecuje, że przyśle poprawione nagranie kurierem następnego dnia (wysyła zwykłym poleconym – za tydzień). Mówi, że to wersja pierwsza, czeka na uwagi wg których będzie można poprawić montaż (Fakt, zaproponowany film jest nudny, sztampowy, niczym nie różni się od takiego który nakręcił wujek).

8. 6 listopada 2010 - jadę do niego z wzorcowym filmem koleżanki, płytami z muzyką, którą chciałabym żeby wykorzystał przy montażu, planem wg którego chciałabym żeby film został zmontowany. Rozmawiamy, Robert wszystko notuje, umawiamy się na za 2 tygodnie na odbiór GOTOWEGO FILMU.

9. Połowa listopada 2010 - daje znać, że film będzie gotowy na pierwszy weekend grudnia – proszę go by go wysłał.

10. 4. Grudnia 2010 - Informuje mnie smsem, ze wyśle ubezpieczoną przesyłką gotowy film

11. ŚWIĘTA – nie mam filmu, dostaję smsa, że WYŚLE GO PO ŚWIATCH. Nie odpisuje na pytanie DLACZEGO.

12. Po świętach – NIE MAM FILMU, NIE ODBIERA TELEFONÓW, NIE ODDZWANIA – nocą przysyła sms ze wyśle film PO NOWYM ROKU.

13. 9 stycznia 2011 - dostaję list – film koleżanki i płyty z muzyką (BEZ MOJEGO FILMU Z SAMEGO WESELA)

14. 10-12 stycznia 2011 - Nie odbiera telefonów brak kontaktu. Po smsowej informacji, że sprawę zgłaszamy do sądu – kontaktuje się z naszym kolegą, prosząc aby ten nas udobruchał argumentując to, tym, że wszyscy jesteśmy katolikami(!).

15. 25 stycznia 2011 - Kontaktując się z nim z innego numeru pod innym nazwiskiem udało się z nim umówić na…. 31. STYCZNIA

16. 31 stycznia 2011 - Daje mi ‘NA NOWO’ zmontowany materiał (ABSOLUTNIE NIEZGODNY Z USTALENIAMI, CO SAM POTWIERDZA). Zabrałam wszystko, surowy materiał kasety z kamer, wyszłam.

 

Proszę podjąć właściwą decyzję w oparciu o kalendarium zdarzeń. Fakty mówią same za siebie.

 

 

Dodane przez:
magfre
 




Komentarze (39)Add Comment
0
...
Napisane przez kundel, luty 03, 2011 08:29:39
To ten sam co robi materiały dla Telewizji Przełom?

Sam raz miałem do czynienia z tym panem - kontakt wygląda tak jak ja bym był w Polsce a ten Pan w Australi smilies/sad.gif
0
...
Napisane przez gruŃ, luty 03, 2011 08:41:26
magfre
na twoim miejscy poszedłbym do sądu i nie patyczkował się, i tak już ponad pół roku stracone, mało tego chyba umową na piśmie masz zawartą więc dochodź swoich praw, tymbardziej że z tego co się słyszy od ludzi to nie jesteś pierwszą taką osobą,
swoją drogą wstyd wielki bo zamiast przyznać się odrazu do błędu to kręci facet do samego końca i nie wiem w sumie na co liczy
zamiast się cieszyć weselem i filmem z nim to musisz się denerwować - współczuję ale też radzę "pozbierać" materiały video i zdjęcia od gości obecnych na weselu i poszukać kogoś kto dobrze to zmontuje - chyba efekt będzie lepszy niż proszenie się kolejny rok tego pana
pozdrawiam
magfre
...
Napisane przez magfre, luty 03, 2011 09:24:47
Spoko, juz o nic go nie proszę.
Tylko PRZESTRZEGAMMMM. Zeby nikomu nie wpadła do głowy współpraca z nimm!!
..., Komentarz ukryty z powodu wielokrotnej negatywnej jego oceny przez użytkowników. [Pokaż]
magfre
...
Napisane przez magfre, luty 03, 2011 10:19:15
Nie, no oczywiście - ja też znam ludzi zadowolonych ze współpracy z nim. W końcu znaleźliśmy go z polecenia...
Jednak w naszym przypadku, nazwałabym to półroczną serią wpadek. Bo ja jakbym zniszczyła komuś film ze ślubu to na rzęsach bym stanęła żeby to jakoś załagodzić, a nie pogrążać się przy okazji każdego następnego kontaktu. Do ostatniego spotkania wierzyłam, że mnie miło zaskoczy. Naprawdę.
0
...
Napisane przez 1, luty 03, 2011 12:26:54
To nie jest odosobniony przypadek, ja już słyszę taką historię po raz trzeci, sam go miałem wybrać ale jak na dzieńdobry nie szło się z nim kontaktować to znalazłem sobie kogoś innego i po sprawie.
0
...
Napisane przez OLA:, luty 03, 2011 12:27:25
Mało to w Chrzanowie dobrych fotografów sprawdzonych co robią filmy z wesel?smilies/cool.gif
0
...
Napisane przez 1, luty 03, 2011 12:51:15
OLA to co robią zdjęcia czy filmują?? Bo jak dwa naraz to ja dziękuję bardzo smilies/tongue.gif
..., Komentarz ukryty z powodu wielokrotnej negatywnej jego oceny przez użytkowników. [Pokaż]
0
...
Napisane przez enty, luty 03, 2011 16:09:44
Jak można polecać kogoś tak niesolidnego - no oczy przecieram ze zdumienia, profesjonalista? Dobrze, zgoda ale NIESOLIDNOŚĆ i olewanie w tym przypadku klienta jest tak rażące że MASAKRA, więc jeszcze raz jak można polecać kogoś kto olewa przez ponad pół roku klienta i nie ma odwagi przyznać się do tego, przeprosić i ZADOŚĆUCZYNIĆ?
kathy Schowaj się ze wstydu człowieku i nie bredź!! smilies/angry.gif
0
...
Napisane przez rtop, luty 03, 2011 16:39:20
Przykro mi to słyszeć, sam miło wspominam współpracę z Panem Robertem, w moim przypadku wszystko poszło szybko i solidnie. Widocznie wypadki się zdarzają wszystkim...
0
...
Napisane przez OLA:, luty 03, 2011 17:48:24
do 1:: robią zdjęcia i filmują bardzo ładnie...smilies/kiss.gif
0
...
Napisane przez kathy, luty 03, 2011 20:36:07
mogę polecać ponieważ w moim przypadku poszło wszystko gładko, szybko i solidnie - właśnie za to go mogę polecić!!!!!!!!!!!!!!!!! Co do przepraszania z jego strony to nie wiem czy padło takie słowo więc się nie wypowiadam (jak niektórzy!!!) a co do zadośćuczynienia to o ile dobrze widzę to padła propozycja cyt."...proponuje że nie weźmie od nas żadnych pieniędzy, odda zaliczkę i przygotuje film z SAMEGO WESELA..."

więc może dobrze przeczytaj żeby się wypowiadać - komentujesz na podstawie przeczytanych subiektywnych odczuć
ja natomiast opieram się na własnych doświadczeniach
0
...
Napisane przez hans, luty 04, 2011 08:11:02
Napisane przez kathy
."...proponuje że nie weźmie od nas żadnych pieniędzy, odda zaliczkę i przygotuje film z SAMEGO WESELA..."

I kto tu czyta ze zrozumieniem? Więc jaki jest końcowy efekt mimo iż parę miesięcy wcześniej Pan Robert obiecuje naprawienie swoich błędów?
Dla mnie jasno wychodzi że wspomniane studio wykiwało swoich klientów, i zamiast szybko naprawić swój błąd to nadal olewa sprawę. Co z tego że nie weźmie pieniędzy, przecież nie dość że nic nie zrobił to jeszcze nie ma materiałów z błogosławieństwa i kościoła czyli materiał video ze ślubu jest zepsuty bo jego po prostu nie nakręcił bądź utracił więc zepsuł pamiątkę ślubu swoim klientom i to ma być renomowane studio?
Ja dopuszczam że każdemu może się zdarzyć wpadka i coś zepsuć ale wtedy o prawdziwej renomie i klasie wykonawcy decyduje szybka chęć naprawienia swojego błędu. W tym przypadku jasno widać ucieczkę przed problemem i obiecanki bez pokrycia. Za to samo dyskwalifikacja tego pana - ja na pewno bym nie zaufał i nie powierzył pracy.
Egzek-JKD
...
Napisane przez Egzek-JKD, luty 04, 2011 08:48:41
Profesjonalista to taki któremu planu nie trzeba dawać, to on wie dobrze jak co ma być zrobione. Przykładowo ja wynajmując firmę X, powiedziałem tylko kilka słów, oni wypytali mnie sami o kilka spraw, skontaktowali się z fotografem (współpracowali bez problemu) i tydzień po weselu miałem cały materiał w super jakości, super poskładany, w SUPER cenie, na różnych nośnikach. To oni do mnie dzwonili jak coś chcieli się dopytać.
TO jest profesjonalizm...
A to opisane w blogu (jakiekolwiek wcześniejsze produkcje by nie były) profesjonalizmem nazwać się nie da. Kpina z klienta :/ Szkoda, że to studio nie ma własnej strony (albo brak reklamy, bo znaleźć jej kilka osób nie potrafi) bo chciałbym pooglądać jakieś ich reklamówki...

Pozdrawiam.
0
...
Napisane przez kathy, luty 04, 2011 09:19:28
szkoda tylko że oceniasz całokształt czyjejś pracy na podstawie jednej historii opisanej w blogu - ciekawe czy prawdziwej???? bo tak jak ja powiedziałam ja swój materiał ze ślubu i wesela miała szybko i sprawnie dlatego oceniam jego jako profesjonalistę!!!
Egzek-JKD piszesz o swoich pozytywnych doświadczeniach z firmą X, skąd wiesz czy tobie (jak i mnie nie udało się wszystko) a czy komuś nie spieprzyli materiału t.j. jest opisane w blogu na temat Roberta Rejdycha?????
0
...
Napisane przez hans, luty 04, 2011 10:02:35
kathy go broni bo albo to sam Pan Robert albo jego bliska znajoma,
a weź poszukaj po internecie innych opinii o tym panu,
czy ten wpis jest prawdziwy zapytaj autora o dowody np. zeskanowaną umowę, ja także znam osoby które nie polocają tej firmy właśnie za niesolidność.
0
...
Napisane przez kathy, luty 04, 2011 14:41:57
nie nie jestem Robertem , jako bliska znajoma też nie mogę być uważana. natomiast widzę że tutaj nie można mieć swojego zdania na dany temat. rację bytu na tym blogu mają tylko opinie osób które go krytykują. nie interesuje nikogo inne zdanie, mnie się udało i jestem zadowolona ze współpracy (chociaż widziałam wyżej opinię osoby która też jest zadowolona z jego usług)
0
...
Napisane przez kathy, luty 04, 2011 15:05:29
hans jeszcze jedno bo każesz mi poszukać sobie opinii o tym panu po internecie , jeżeli są takie negatywne opinie o nim to nie rozumiem jak ktoś go wybiera. ja jedyne negatywne opinie znalazłam na jego temat na różnych stronach umieszczone przez magfre - bo dokładnie te same daty i opisy!!!! natomiast widzę też informację od innej osoby na tym blogu
Szkoda, że to studio nie ma własnej strony (albo brak reklamy, bo znaleźć jej kilka osób nie potrafi)...

czy w/w historia jest prawdziwa - szczerze....nie interesuje mnie to i nie potrzebuje w tym celu żadnej zeskanowanej umowy. natomiast jak już pisałam wcześniej i zresztą nie tylko ja w moim przypadku wszystko poszło sprawnie i szybko - ale jak również i to już wcześniej poruszyłam was nie interesuje dyskusja tylko nagonka na R.Rejdycha bo zauważyłam że komentarze osób które miały pozytywne z nim doświadczenia są przemilczane lub jak to jest w moim przypadku .... jeszcze chwila a zostanę za swoje wypowiedzi zlinczowana. szkoda że najwięcej mają do powiedzenia osoby które nie miały z nim żadnej styczności a się nakręciły na tym blogu.


gratuluje
0
...
Napisane przez g, luty 04, 2011 15:09:22
0
...
Napisane przez kathy, luty 04, 2011 16:07:56
Napisane przez g
http://webcache.googleusercont....google.pl


to jest pisane przez ta samą osobę (jak już pisałam wcześniej) magfre.
0
...
Napisane przez ,, luty 04, 2011 18:58:10
Nikt tu nikogo nie linczuje kathy, każdy ma prawo do swojego zdania i swojej wypowiedzi i nikt nikomu buzi nie zamyka, skoro ludzie twierdzą że ich w porządku potraktowano to można im wierzyć ale skoro znaleźli się też tacy którzy mają zupełnie negatywne zdanie to ich także brać pod uwagę, zaś decyzję czy zatrudniać wspomnianą firmę każdy sam sobie podejmie i nikt nikomu nie broni. Uczmy się merytorycznej dyskusji a nie agresji w stylu broniących i atakujących.
magfre dzięki za opinię, ze swojej strony myślę że jeśli jest umowa (nie wiem co obejmuje) ale skoro nie ma chęci do naprawienia szkody to może sąd być dobrym rozwiązaniem jeśli ktoś ma czas, pieniądze i nerwy. Przykro faktycznie że pamiątka ze ślubu i wspomnienia psute są przez tą sytuację.
Pozdrawiam
0
...
Napisane przez amg, luty 06, 2011 15:38:14
Ludzie szkalujecie studio Pana Roberta tylko na podstawie anonimowego wpisu magfre. Kto to taki??? Może w ogóle nie korzystał z jego usług, tylko sam jest kamerzystą weselnym, którego nikt nie chce zatrudniać, postanowił więc zlikwidować konkurencję!!!! Taką opcję też trzeba brać pod uwagę. Skoro jednak magfre ma podpisaną umowę, to zamiast żalić się na swoim blogu, mógł pójść choćby do rzecznika konsumenta. Tam zapewne więcej by wskórał.
0
...
Napisane przez ,,, luty 06, 2011 17:48:54
tak, równie dobrze ty amg możesz być właścicielem bądź pracownikiem wspomnianego studia więc się oburzasz więc dlaczego tobie wierzyć?!
0
...
Napisane przez P.P., luty 07, 2011 08:50:29
Mój ślub i wesele kręcił Pan Robert. Wybrałem go ponieważ widziałem jak koledze zrobił film także z wesela. Jestem bardzo zadowolony. Dostałem wersję surową a także końcową, mało tego jedną wersję dostałem exclusive w mega oprawie i na super nośniku. Ja poleciłbym Pana Roberta każdemu.
0
...
Napisane przez dak, luty 07, 2011 08:57:49
Co to jest "super nośnik"? Pierwszy raz się spotykam z takim określeniem. I jeśli możesz pochwal się co to za exclusiv mega oprawa bo też brzmi tajemniczo.
Pozdrawiam
0
...
Napisane przez pajton, luty 07, 2011 14:25:48
Historia ciekawa... ale czy aby na pewno prawdziwa? Ja mam dystans. Nikt o zdrowych zmysłach, mając tak oczywistą winę usługodawcy, nie czeka 8 miesięcy (sic!) bezczynnie, z nadzieją, że "może tym razem będzie dobrze". Rozsądny człowiek najpóźniej w sierpniu/wrześniu (wg podanego "harmonogramu") kieruje taką sprawę do sądu tudzież Rzecznika Praw Konsumenta (lub innych tego typu instytucji). Dlatego też wg mnie postawa prezentowana przez magfre to albo przejaw skrajnej naiwności i głupoty (wybaczcie, ale tak to niestety trzeba nazwać) albo... mocno naciągana historia sfrustrowanego konkurenta (jak to już ktoś wyżej napisał).
0
...
Napisane przez szerfik, luty 07, 2011 17:01:52
pajon i masz tu zapłatę za danie szansy człowiekowi i za łatwowierność połączoną z dobrą opinią roberta r.
Wynik mówi sam za siebie, zmarnowany czas i stracone nerwy a chyba w normalnej firmie tak być nie powinno.
Egzek-JKD
...
Napisane przez Egzek-JKD, luty 08, 2011 06:03:19
kathy:
1. Jeżeli w naszych czasach firma nie ma witryny internetowej - jest dla mnie słabizną.
2. Nic w internecie nie jest pewne (szczególnie, że wpisy są prawdziwe). Jednak nawet w każdym kłamstwie jest ziarenko prawdy.
3. Czasy się zmieniają, może ta firma była super 2-3 lata wstecz, a teraz nie radzi sobie z nowinkami technologicznymi, dla przykładu gdybym miał teraz zamawiać kogoś kto kręci wesela musiał by mieć możliwość zrobienia mi materiału w HD(1080) - wątpię abym dużo takich ludzi znalazł.

Pajton: gdyby Ci zależało, czekał byś dłużej... żalił się, ale byś czekał, aż do momentu wybuchu. Teraz sprawa nabrała rozgłosu i:
- pan R. tego nie popuści - i dobrze jeżeli racja jest po jego stronie
- autor bloga też nie powinien popuścić - jeżeli pisze prawdę (bo odszkodowania może domagać się wysokiego - w końcu ślub jest tylko raz w życiu (no nie zawsze...)
- a my, biedni użytkownicy, musimy czekać na rozwój wydarzeń - jeżeli w miejsce bloga pojawią się przeprosimy będziemy wiedzieć, że autor kłamał... jednak jeżeli blog pozostanie niezmieniony... prawda będzie po drugiej stronie.

Nic tylko czekać.

Pozdrawiam.
0
...
Napisane przez keko, luty 08, 2011 07:21:18
Teraz to normalnie jak firma nie kręci w Haj Defynyszyn to ja bym jej nie brał. Jeżeli jednak kręci to wtedy oczywiście bym wziął takową.
0
...
Napisane przez OLA:, luty 09, 2011 03:11:02
Uważam temat za zakończony!smilies/smiley.gif
Egzek-JKD
...
Napisane przez Egzek-JKD, luty 09, 2011 05:48:01
To źle uważasz. Temat pozostanie otwarty aż do wyjaśnienia: "kto w sporze mówi prawdę".
0
...
Napisane przez Aś, luty 10, 2011 13:16:51
Tak się składa, że znam tę historię i to nie z bloga..
Gdyby założyła go konkurencja, to już dawno padłaby nazwa tych, którzy na profesjonalnym montażu znają się o wiele lepiej. O żalenie się również nikomu nie chodziło, a jedynie o to, żeby inni wiedzieli o "profesjonaliźmie" tego Pana, nim zawierzą temu co mówi... A potrafi być przekonujący - miałam okazje sprawdzić.
Widziałam TEN... owoc WIELOMIESIĘCZNEJ pracy Pana Roberta. Jak dla mnie tragiczny. I o ile jestem zdania, że o gustach się nie dyskutuje i być może komuś innemu mógłby się spodobać, to na temat samego sposobu załatwienia całej sprawy, nie omieszkam się wypowiedzieć...
Pomińmy nawet kwestię, że materiału z błogosławieństwa i kościoła NIE MA...
Byłam świadkiem rozmowy, podczas której ten Pan obiecywał poprawić pierwszą wersję filmu, wg wskazówek samych zainteresowanych. NA BARDZIEJ NOWOCZESNĄ, CIEKAWSZĄ, Z WYKORZYSTANIEM MUZYKI, KTÓRĄ OD NICH OTRZYMAŁ JAK NA TACY... Pilnie notował każdą sugestię. Otrzymał nawet inny film, w razie gdyby miał wątpliwości, jak się za to zabrać. Rozmowa była kulturalna i na temat... Poprosił o czas ok. 2 tygodni... Z tego co pamiętam ponad dwa miesiące trwały próby kontaktu, po czym film, rzekomo wysłany, JAKIMŚ CUDEM NIE ZNAJDOWAŁ SIĘ W KOPERCIE, W KTÓREJ PAN ROBERT RACZYŁ ODESŁAĆ POZOSTAWIONE MU MATERIAŁY... Jego "dzieło" zostało osobiście odebrane, a właściwie zabrane na wyraźną prośbę, po niezapowiedzianych odwiedzinach w jego domu...
Pomijając fakt, że film przypomina imieniny u cioci i wykorzystano w nim dosłownie kilka ujęć, powtarzanych w kółko, w dodatku do muzyki innej niż ta o która proszono (równie smętnej jak cała koncepcja filmu), to OBURZAJĄCYM jest, jak można:
NIE DOTRZYMYWAĆ TERMINÓW
NIE ODBIERAĆ TELEFONÓW
WCISKAĆ LUDZIOM CIEMNOTĘ, PROŚCIEJ UJMUJĄC - KŁAMAĆ!!!
OBIECYWAĆ RZECZY, KTÓRE NAJWYRAŹNIEJ PRZEKRACZAJĄ WŁASNE UMIEJĘTNOŚCI I NA KOŃCU PRZYZNAWAĆ SIĘ DO TEGO...
TWIERDZIĆ Z UPOREM MANIAKA, ŻE JEST SIĘ PROFESJONALISTĄ...

Jakkolwiek by oceniać efekty jego pracy, NIE POLECAM, ze względu na to, jak niepoważnie traktuje swoje obietnice i klientów...
A blog napisany bardzo rzeczowo i wbrew opiniom niektórych obiektywnie i zgodnie z prawdą.
Po tym wszystkim, Panu Robertowi należały się dużo ostrzejsze słowa...
..., Komentarz ukryty z powodu wielokrotnej negatywnej jego oceny przez użytkowników. [Pokaż]
0
...
Napisane przez klossss, luty 15, 2011 17:14:53
czołówka z takimi sytuacjami jak opisana na blogu? gratulacje, naprawdę szczere gratulacje za chamskie zbywanie ludzi
0
...
Napisane przez andzia, luty 16, 2011 06:59:21
der,
patrz wyżej
"TWIERDZIĆ Z UPOREM MANIAKA, ŻE JEST SIĘ PROFESJONALISTĄ..." Koło małopolskiej czołówki, ten Pan chyba nawet nigdy nie stał...
Moi znajomi czekają już 3 tydzień, na rzekomo wysłany film, z wesela, które było w PAŹDZIERNIKU... I teraz pytanie, czy małopolska czołówka ma na pieńku z małopolskimi urzędami pocztowymi?
0
...
Napisane przez nezy, luty 16, 2011 11:16:47
To może na rocznicę dostaną film. Masakra normalnie.
0
...
Napisane przez Cezar, luty 16, 2011 16:53:19
Wiadomość zamieszczona przez magfre jest bardzo pożyteczna jako informacja dla ludzi szukających tego typu usług. Ten pan rejestruje coś co jest jedynym i niepowtarzalnym wydarzeniem w życiu tych ludzi i ich rodzin. Taki błąd niwątpliwie podważa jego profesjonalizm. Niby tylko robienie filmu, ale w tym przypadku można to porównać do operacji na otwartym sercu- jak sie coś nie uda, to nie bedzie szans na powtórzenie, czyli bład nieodwracalny. Jak się to ma do profesjonalizmu najwyższj klasy ? Magfre nikomu go nie poleci, inni wobec których wywiązał się z zadania chcą go polecać, ale byliby nieuczciwi wobec tych ludzi którym go polecają gdyby o tym wydarzenu nie wspomnieli. Wracając do porównania : hirurga który zaliczył taką wpadkę, chociaż dotychczas był największym autorytetem też można polecać, tylko ten kto się zdecyduje musi mieć świadomość swojej decyzji i wtedy jest OK.
Dyskusja o tym że magfre to wymyśliła z jakiegos powodu (kalendarium jest precyzyjne) bardzo mnie dziwi, bo w takim wypadku ja na miejscu tego pana wygrałbym z nią przed kazdym sądem (maile , telefony, smsy można sprawdzić i zweryfikować) i postarałbym się o duży rozgłos żeby sobie zrobić reklamę.
0
...
Napisane przez master_tv, luty 18, 2011 19:02:09
Każdemu, nawet najlepszemu 'filmowcowi' może zdarzyć się wpadka. Znam Roberta, uważam go za dobrego fachowca w dziedzinie filmowania, jednak dziwi mnie ta cała sytuacja. Do magfre: jeśli chcesz zostaw do siebie jakiś namiar, myślę, że mógłbym spróbować Ci pomóc, może po części odratować materiał i na nowo go przemontować, oczywiście nieodpłatnie. Nie chcę tutaj zostawiać swoich namiarów, telefonu itp żeby ktoś przypadkiem nie zarzucił mi, że robie sobie reklamę.

Napisz Komentarz
mniej | więcej miejsca

busy
Poprawiony: czwartek, 03 lutego 2011 11:16
 




Reklama


Twoje Miasto Za Pół Ceny

Powiat Chrzanowski: Chrzanów, Trzebinia, Libiąż, Alwernia, Babice, Bolęcin, Czyżówka, Dulowa, Karniowice, Lgota, Młoszowa, Myślachowice, Piła Kościelecka, Płoki, Psary, Balin, Luszowice, Płaza, Pogorzyce, Źrebce, Brodła, Grojec, Kwaczała, Mirów, Nieporaz, Okleśna, Podłęże, Poręba Żegoty, Regulice, Źródła, Babice, Jankowice, Mętków, Olszyny, Rozkochów, Wygiełzów, Zagórze, Gromiec, Żarki
Wydawca serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane i publikowane przez Użytkowników. Treści zamieszczane przez Użytkowników nie są poglądami i opiniami twórców Serwisu. Użytkownik zamieszczający treści niezgodne z prawem może ponieść za nie odpowiedzialność karną oraz cywilną.
Wydawca serwisu - informacje i kontakt
.