| Przedwyborcza katarynka: Powiatowe układanki |
|
|
|
| czwartek, 18 listopada 2010 04:38 | |||
|
W powiecie, w przeciwieństwie do Trzebini, powieje nowością. Zapowiada się nowy starosta i nieco odświeżony zarząd. Jedno jest pewne – nie dojdzie do zwiastowanej przez pewien lokalny tygodnik „zamiany miejsc” Szczęśniaka z Adamczykiem. O ile szachista Janusz, szczególnie po debacie, z łatwością pokona Wujka lub Szczurka w drugiej trzebińskiej turze, o tyle Adamczyk starostą nie zostanie. Że uparłem się, że go nie lubię, że ciągle krytykuje powiecie Wy, Moi Drodzy Czytelnicy. Nic bardziej mylnego, odpowiem Wam słowami moimi, Wujaszek starostą nie zostanie nie dlatego, że ja, wierny jego poddany, tak napiszę na tym portalu. Otóż niestarostowanie Adamczyka wynikać będzie z prostego działania matematycznego – dodawaniem zwanego, z którym takie trudności mają niekiedy członkowie władz ZK”KM”-u (no chyba, że o pensje chodzi, to to nie! To wtedy dodawać, mnożyć, potęgować to każdy mądrasek tam umie!). Ale do rzeczy Moi Mili, do rzeczy, by w niepotrzebne dygresyjki nie zbaczać. Najsampierw zauważę, że na chwilę obecną jest dwóch bardzo prawdopodobnych kandydatów na fotel starosty. Obydwaj zasiadają już na wysokich stanowiskach na Partyzantów, więc zaskoczeniem nie powinien być wybór jednego z dwóch – Potockiego albo Urygi. Gdybym sam miał obstawiać, stawiałbym na Potockiego, bo i najwięcej szabel w radzie mieć będzie, a i problemów natury, nazwijmy to, egzystencjalnej, jak Uryga podobno nie miewa. Wieszczę więc niniejszym spektakularną klapę Towarzystwa Ziemniaczanego w wyborach powiatowych, poza Trzebinią, gdzie tych dwóch radnych siłą pracy Wujaszka i Pierzchały zdobędą. Wracając jednak na chwilę jeszcze do szabel, że to wybrańcy nasi, o trafienie w nazwiska się pokuszę. I tak z Chrzanowa, gdzie do podziału jest 10 mandatów Platforma zdobędzie 3, Wspólny Powiat także 3, 2 PiS, 1 przypadnie Sawce z SLD a ostatni, rzutem na taśmę zdobędzie Ryszard z Ziemniaków Bytomski. Platforma to oczywiście Potocki, Langwerska (dla której zagrożeniem może być Zubikowa) oraz Zieliński doktor. Wspólny Powiat to w Chrzanowie mandaty dla Urygi i Kołacza oraz zwycięzcy pojedynku Komorowska – Mazur – Kowalski. Największe szanse dawałbym jednak Kowalskiemu. Ciekawie sytuacja wygląda w PiS-ie, gdzie o drugi mandat (Kasperek dostanie go na pewno) powalczy młody Karcz z Matysiakową (tak! to ta fenomenalna kokarda z adnotacją „z d. Trytko”!) Tu bym raczej obstawiał Karcza, szczególnie, że „z d. Trytko” typowana jest na drugą, obok Żuradzkiego, wiceburmistrz Trzebini gdy Wesoły Domek zasiedli ekipa Szczęśniaka. Trzebinia to najsilniejsze Ziemniaki w historii, dlatego też na moje oko Adamczyk i Pierzchała z burmistrzowania zostaną przesunięci do powiatowego rajcowania. Gdyby jednak zastępy Wujaszka dały mu zwycięstwo na czwartą kadencję, a Molenda nie podmienił Pierzchały tylko Siemkową w fotelu wiceburmistrza, Ziemniaczanymi radnymi zostaliby – Jamrozikowa i pewnie Pasternak. Tak czy siak, w przyszłej Radzie Powiatu TPZCh więcej niż trzech mandatów nie będzie miało, co w sposób dość klarowny rysuje szanse Wujka na ewentualne stanowisko Starosty. Co do pozostałych trzebińskich kwiatów lokalnej polityki, to ze Wspólnego Powiatu najpewniej wejdzie Jura z Brzózką, z PO Szybalski z Siejką, a z SLD Rejdych. W Libiążu dwa mandaty dla PO (raczej bezdyskusyjna Siuda i równie pewny Pająk), zapewne Kozik z PiS oraz Gut z SLD. We wspólnym okręgu dla powiatu z Alwerni i Babic obstawiałbym 2 mandaty dla PiS-u (pewna Gniewek i zapewne Maj) przy pojedynczych dla PO (nie mam pojęcia kto, choć obstawiałbym szefową Urzędu Stanu Cywilnego Nadzieję - Szpilę) i Ziajki z Wygiełzowa na liście Wspólnego Powiatu. W razie gdyby PiS nie zdobył drugiego mandatu, przeszedłby on zapewne na nieśmiertelnego Albina Barana z SLD. Wszystko więc wskazuje na to, że nowa koalicja zawiąże się w podobnym do dzisiejszego gronie PO – PiS – Wspólny Powiat, przy czym nie jest wykluczone, że wystarczą tylko dwa kluby do powstania porozumienia z co najmniej trzynastką radnych. Murowane miejsce w opozycji mają SLD-owcy oraz Ziemniaki. Swoją drogą, w charakterze anegdotki zdradzę, że to właśnie powiat był główną osią sporu, który doprowadził do tego, że Bogdan Lucjan startuje na burmistrza Chrzanowa bez poparcia Towarzyszy Ziemniaczanych, ale z własna listą gminną z takim trudem przez Tośka Liszkę poskładaną. Miał chłop (Bogdan, bo przecież nie skazany prawomocnym wyrokiem Antoni) nadzieję na jedynkę do powiatu z ich listy, bo wyczuwał nosem, że na burmistrza nie ma co liczyć, ale nie było mowy na takie układy z TPZCh iść. Zastopował zapędy jego brat Poety Ziemniaka, który wyczuł zagrożenie, jakoże jedyny ziemniaczany chrzanowski mandat wpadłby wtedy w ręce Bogdana Lucjana, a nie jakże zasłużonego Bytomskiego Ryszarda. I tak oto zbieranina Tośkowa do Rady Miasta w Chrzanowie progu nie przekroczy, ciągnąc na dno także pogubionych Towarzyszy Ziemi. Ale o tym już w piątek dokładniej.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Komentarze (31)
![]()
...
Napisane przez Radość-o-poranku, listopad 18, 2010 07:49:01
Potwierdzam typowania Kataryniarza, bo przyglądałem się działaniom rady powiatu w ostatniej kadencji.
Zauważcie, iż zabraknie w niej - na szczęście dla powiatu - "filozofa" Adamczaka. Za to przejmie go zapewne rada w Trzebini, gdzie kandyduje. Karcz powinien wygrać z Matysiakową, bo jest człowiekiem prawym i nie tragikomicznym. Typuję też Kołacza, gdyż ma najlepsze, wyborcze hasło, napisał na ulotce, hi-hi, po prostu: "Spełniam obietnice". Chociaż, gdyby do rady wszedł, wtedy sesje mogłyby się przeciągać jak niegdyś... Ale jeśli obieca również to, że będzie przemawiał krótko... Potocki jako starosta, to właściwie dla powiatu cała nadzieja. Wreszcie kierowałby nim ktoś, kto nie myśli o sobie, tylko o powiecie. W ogóle warto chyba wybierać ludzi, którzy robią coś jednego. Dlatego rzetelnie i skutecznie. A ci wszyscy działacze wielu frontów, jak np. Adamczyk, który startuje i na burmistrza i do rady powiatu i jeszcze jako burmistrz kierował ZKKM-em - to są WYDMUSZKI. Moim zdaniem, najmniej potrzebny w radzie powiatu byłby suto opłacany przez górnictwo węglowe - związkowiec Kozik. Nic w zarządzie powiatu nie zrobił, wiecznie gdzieś gonił. Niech więc goni, ale dlaczego tu? Po kolejne diety? Napisane przez urzędnik, kierownik UM Trzebinia, listopad 18, 2010 08:29:34
Nie zgadzam się z tezami zawartymi w artykule Ja jestem pewien, że pan burmistrz Adam Adamczyk dający nam świetną pracę aż do emerytury, wygra w drugiej turze ( co prawda nieznacznie wygra ale jest popierany przez koła gospodyń wiejskich, strażaków, przedsiębiorców i trzebińskich urzędników ) z panem Januszem Szczęśniakiem którego w zasadzie w Trzebini nie wiem kto oficjalnie popiera. Pan Szczęśniak to taka napompowana wydmuszka która orbituje wokół starostwa, UM Trzebinia i MGOKSiRu wszystkim podaje rękę ale jest niekonkretny.
Napisane przez Demotywatory, listopad 18, 2010 08:57:10
To uczucie, kiedy przychodzisz zaspany do pracy a tam już wszyscy czytają to nad czym pracowałeś do 3 rano
Napisane przez Pesymista, listopad 18, 2010 12:09:31
W Libiążu typowałbym na radnego S. Lubonia z TPZC, a nie kandydata SLD. Wg mnie Kołacz raczej nie wejdzie, bo to Grabarz chrzanowskiej oświaty, tak samo Komorowska - muzykolog i członek dworu R. Kosowskiego. Uryga nie nadaje się na starostę... Potocki jest za młody - ale może... - wtedy familia Potockich trzyma miasto i powiat w rękach!
...
Napisane przez samolocik4, listopad 18, 2010 12:39:42
Tylko nie Potocki! Już 10000 razy lepszy Adamczyk. W tej konfiguracji kibicuję mu by nie wygrał w Trzebini a by był starostą.
...
Napisane przez AllBundy, listopad 18, 2010 12:52:31
RACJA - Pamiętacie jak Potocki mówił że nie widzi przeszkód żeby powiat chrzanowski rozwiązano? Więc czego teraz?! Pan Adamczyk wam pokaże gdzie raki zimują!
Napisane przez pan wielki, listopad 18, 2010 16:54:39
Kataryniarzu, to co tutaj napisałeś to twoja subiektywna ocena rzeczywistości Masz w domu komputer i dostęp do internetu i zakładasz że każdy wyborca ma w domu też komputer i internet Otóż to powoduje, że żyjesz w wirtualnej rzeczywistości - potężna grupa wyborców Adamczyka czyli jego elektorat wogóle nie wie co to internet... bo nie jest im to do niczego potrzebne, rozumiesz mnie? Teraz powiem Ci jak będzie wyglądał tak zwany real po 5 grudnia br. otóż w Trzebini burmistrzem zostanie ADAM ADAMCZYK i to jest pewne jak słońce i księżyc W Chrzanowie będzie RYSZARD KOSOWSKI a starostą zostanie ADAM POTOCKI i mogę teraz założyć się z każdym na tym portalu że właśnie tak będzie i koniec kropka
Napisane przez razem dla Trzebini, listopad 18, 2010 17:03:25
a ja jak patrze na plakaty listy komitetu Adamczyka to sobie myślę NIEZŁY CYRK! Razem dla Trzebini to pewien pan noszący nazwisko króla spod Grunwaldu który to nagaduje ludzi na głosowanie na niego kupując wódkę i kiełbasę miejscowym pijaczka i degeneratom z trzebińskich slamsów z drugiej strony pan - mąż pani z jedynie słusznej gazety regionalnej wyglądający na zdjęciu jakby kogoś się przestraszył ŻENADA!
Napisane przez dni tygodnia, listopad 18, 2010 17:40:01
Kataryniarz, trzy pytania:
Patrzyłeś w szklaną kulę przeszłości, czy przyszłości? Wyborcy zagłosują na większe, czy na silniejsze stado? Jakie są główne czynniki fizyki polityk dla gmin i powiatu?
...
Napisane przez Puch, listopad 18, 2010 20:21:36
Wszystko, co subtelnie przewiduje Kataryniarz w zupełności nie zaprzecza temu, co wyrąbał kawa na ławę pan wielki:
"w Trzebini burmistrzem zostanie ADAM ADAMCZYK i to jest pewne jak słońce i księżyc. W Chrzanowie będzie RYSZARD KOSOWSKI, a starostą zostanie ADAM POTOCKI i mogę teraz założyć się z każdym na tym portalu, że właśnie tak będzie i koniec kropka.". Też tak uważam, dodając, że jest duże prawdopodobieństwo, iż rozstrzygnie się to już w pierwszej turze. Napisane przez dni tygodnia, listopad 18, 2010 21:45:10
Kto dziś wie, czy nie musi być tak, aby za 15 lat w 2025 roku powstało nowe miasto "Nowy Chrzanów" z połączenia Trzebini, Chrzanowa, Libiąża - zwane tak na ten czas jakoby na wzór Nowy Targ, Nowy Sącz. Ale czy tak będzie? Już dziś trzeba być ciągle blisko tej ewolucji osadniczej, tak na wszelki wypadek wyzwania konkurencyjności w Europie i Świecie. Był czas idei, jest czas wróżb, ale nadchodzi czas polityk. Musimy iść w przyszłość ku sobie, do nowego, wspólnego miasta, miasta kultury, nauki i biznesu.
Napisane przez Puszek, listopad 18, 2010 22:01:51
Szczególnie do Pucha: w Trzebini na pewno sytuacja nie rozstrzygnie się w pierwszej turze.
Cytując kataryniarza: "O ile szachista Janusz, szczególnie po debacie, z łatwością pokona Wujka lub Szczurka w drugiej trzebińskiej turze, o tyle Adamczyk starostą nie zostanie". Kto był na debacie i zainteresował się dokładniej osiągnięciami w/w panów, nie powinien mieć wątpliwości. Różnica poziomów, merytorycznego przygotowania i prezentacji - ogromna. Jak ten bidny Adamczyk miał przyciągnąć poważnych inwestorów i tzw. dobre inwestycje, jak niestety Jego wypowiedzi są, jakie są - wszystko jest git, nic się nie da, pomyślimy o tym za kilka lat itp. Siły przebicia u Niego brak. Gdyby On w ten sposób, co na debacie rozmawiał np. z zarządzającym SSE Krakowski Park Technologiczny, nikt nie potraktowałby Go poważnie. Zresztą pewnie tak było - krakowska SSE istnieje już 13 lat i jej podstrefami zostały m.in. Andrychów, Gdów, Zator czy ostatnio - 18,5 tys. gmina Boguchwała z woj. podkarpackiego! A nasza Trzebinia, ech... A 12 lat burmistrzowania Adamczyka minęło. Napisane przez Wyrocznia, listopad 18, 2010 22:21:54
Moim zdaniem nowa Rada Miasta Trzebini będzie wyglądała tak:
Okręg 1: Brzózka Jerzy, Włodarczyk Hieronim, Żuradzki Grzegorz, Adamczak Tadeusz, Korczyński Włodzimierz, Stępień Wanda, Jagiełło Benedykt i Duda Zbigniew. Okręg 2: Kraus Lucjan, Harańczyk Krystyna, Siwek Robert, Durał Jan i Harwes Marek. Okręg 3: Paszcza Barbara, Barnaś Franciszek, Brzózka Franciszek, Okoczuk Anatol, Uracz Edward, Ścigaj Zdzisław, Woch Jacek i Pypno Andrzej. W drugiej turze wyborów na burmistrza spotka się Janusz Szczęśniak i Stanisław Szczurek. I miejmy nadzieję, że będzie to nowy, lepszy rodział dla Trzebini
...
Napisane przez Krzysio, listopad 19, 2010 06:53:15
Wyrocznio - widzę iż podzieliłaś już skórę na niedźwiedziu. Ale czas pokaże i nie róbmy takich układanek dopóki nie będzie oficjalnych wyników. Lepiej już napisać kogo byśmy chcieli widzieć i dlaczego. Ale merytorycznie a nie on był, jest i będzie. Pozdrowienia
Napisane przez goliat, listopad 19, 2010 12:34:26
Nie wierzycie w zwycięstwo ADAMCZYKA??? to namówcie tych którzy napewno w niedziele nie pójda do urn aby własnie poszli!!! Bo wiem że oczywiscie mandaty zdobęda w Trzebini Ci co rozdaja posadki wódke i kiełbase i Ci własnie wygrają! A potem możecie sobie źlamdac przez kolejne cztery lata ehhh szkoda gadac co za społeczność - do PGRów ich zagnac a nie do społecznego zycia Maja szanse zmian to siedza w domach i oglądaja m jak miłość
Napisane przez Optymista, listopad 19, 2010 13:05:04
Zmiana w Trzebini będzie, dziadek Adamczyk niech spokojnie przejdzie na emeryturę, a na pocieszenie będzie radnym powiatowym - z pewnego dystansu będzie patrzył na sprawy trzebińskie...
Napisane przez mieszkaNIEc, listopad 19, 2010 13:40:33
patrze codziennie na te plakaty wyborcze rozklejane zewsząd. PO ma ludzi którzy maja jakis wilczy ped do zmian ale jakos wczesniej społecznie ich wysiłku nie było widać Ugrupowanie Pypny skupia chyba głownie ludzi którzy nie chca aby spalarnia była w obrębie Trzebini Strasznie ciekawe jest to ugrupowanie TRZEBIŃSKA LEWICA Na listach startuja byli prawicowcy i zdeklarowani lewicowcy Pewnie jednych obrzydził PIS a drugich SLD Sie porobiło w tej TRZEBINI od sasa do lasa DEMOKRACJA PEŁNA GĘBĄ!!!
Napisane przez fuj przemiał, listopad 19, 2010 13:49:53
na portal przemiału juz nie wchodze bo szkoda czasu Pani nauczycielka-wydawca wszystkich karci i dba o poprawnosc polityczna Zatem szkoda czasu! A tutaj widze że pełna demokracja i bardzo dobrze! Bardzo mi sie podoba demokracja przedwyborcza w Trzebini bo ludzie się obudzili że los ich gminnego grajdołka jest w ich rękach Faktycznie mieszkaniec masz rację najfajniejsze listy kandydatów ma trzebińska krwawica, przepraszam lewica (wrodzony cynizm) ale fakt! widac na listach że fajni ludzie tam startują sa wyraziści i róznorodni od zawodowego radnego przez absolwentów, przedsiębiorców i na górnikach emerytowanych kończąc i oto chodzi! Dla mnie najgorsza lista to ta razem dla układu, znaczy dla Trzebini taka lista mucholepów Po 21 listopada ta trzebińska rada będzie fajna zobaczycie!
Napisane przez dni tygodnia, listopad 19, 2010 16:58:09
Nadzieja i samotność:
Wiatr myśli, miliony słów, tysiące plakatów, setki post komentarzy, dziesiątki przemówień o planach, programach, projektach, ale ostatecznie każdy z nas ma możliwość do zabrania tylko jeden, samotny głos. Dziś, prawdziwa sytuacja: Tablica ogłoszeniowa. Na niej plakaty wyborcze. Starsza pani po obejrzeniu kandydatów zwraca się do znajomej (młodszej kobiety) wskazując na tablicę odruchem dłoni - dlaczego ty się nie powiesisz? Kobieta odpowiada - ja nie jestem taka głupia. Anegdota z zagadką: Dziennikarz do kandydat na burmistrza: wielu jest w tych wyborach konkurentów. Kandydat na burmistrza do dziennikarza: lepiej późno niż w cale, ale ja ich obalę. Dziennikarz do kandydat na burmistrza: a jeżeli nie, to godnie będzie podjąć wizję. Kandydat na burmistrza do dziennikarza: wyborcy wybiorą dla mnie służbę lub misję. Dziennikarz do kandydat na burmistrza: to czego panu życzyć, której pensji i fotela? Kandydat na burmistrza do dziennikarza: o tym zdecyduje urna i wyborcza niedziela Napisane przez dni tygodnia, listopad 19, 2010 19:56:50
Kataryniarz, a taki scenariusz drugiej szansy to jakbyś opisał?
Burmistrz Trzebini wygrywa i do rady powiatu uzyskuje wolę wyborców. Radni gminy i radni powiatu z Trzebini negocjują. Stanowisko starosty dla burmistrza uzyskują. I jednogłośnie w imieniu mieszkańców Trzebini składają burmistrzowi propozycję objęcia powiatowego stanowiska. Burmistrz przyjmuje scenariusz reprezentantów wyborców i mieszkańców. W Trzebini są ponownie wybory - druga szansa. Widzisz zatem, że nocne czarowanie może być odmienne od twojego "Adamczyk starostą nie zostanie". I tak przegrani mogą być wygrani niejako mając jeszcze raz inaczej równe szanse i kolejny czas nadziei, a wyborcy okazje - niech tak będzie się działo. Napisane przez Optymista, listopad 19, 2010 20:47:36
Lepiej być Burmistrzem niż Starostą chyba, że zmieni się ordynacja do powiatu i starosta będzie wybierany bezpośrednio - jestem zwolennikiem tego rozwiązania. Teraz niestety jest inaczej i nikt przy zdrowych zmysłach nie zrzeknie się burmistrzowania.
Niektórzy kandydaci mają na ulotkach taki tekścior: "Znacie nas. Chodźcie z nami" - niestety niektórych znamy za bardzo (ich słabości) i dlatego nie będziemy na nich głosować! Taki lapsus. Napisane przez dni tygodnia, listopad 20, 2010 06:28:21
Optymista, sprawdzam: "Lepiej być Burmistrzem niż Starostą".
Czy nie jest jeszcze lepiej być wiceprezydentem albo prezydentem nowego miasta, "Nowego Chrzanowa"? Co by było, gdyby starosta w kolejnej kadencji zaoferował burmistrzom Trzebini, Chrzanowa, Libiąża podjęcie inicjatywy budowy nowego miasta, "Nowego Chrzanowa", miasta powstałego z połączenia Trzebini, Chrzanowa, Libiąża? Ta sama idea w ujęciu melodii Kataryniarza - powiatowe układanki. Radni powiatowi wybrani. Wybierają starostę. I niech w wśród radnych jest radny, który oferuje swoją kandydaturę na starostę, proponując, że wystąpi do burmistrzów z inicjatywą "Wspólne Nowe Miasto 2025" budowy nowego miasta, "Nowego Chrzanowa", miasta powstałego z połączenia Trzebini, Chrzanowa, Libiąża. Wybiorą radni powiatowi tego radnego na starostę? Wiceprezydent pochodziłby z danego miasta, zatem fizyka polityk byłaby na fundamencie terytorialnej spójności społeczno ekonomicznej całego miasta, nowego miasta, Nowego Chrzanowa. Tak byłoby lepiej za 15 lat, czy nie? Wielu mieszkańców powiatu urodziło się w szpitalu w Chrzanowie. Tam przyszli na świat. Napisane przez dni tygodnia, listopad 21, 2010 08:19:32
@mietek: "Baju , baju , będziem w raju."
Otwarcie przez mietka szlaku do dalszych rozważań jest bardzo konkretne. Zatem do dzieła - analiza kwantowa ideogramu "Baju , baju , będziem w raju." "będziem w raju" - w raju, oznacza byt pozaziemski i wskazanie na przyszłość, zatem idea "nowe miasto, Nowy Chrzanów" jest ideą pro futuro, jest to fizyka polityk kultury przyszłości. Zgadza się. Kolejny konkret mietka jest w "będziemy". Zatem zależy od "my". A co zależy od my, to zależy też od "my". Bajanie i decydowanie to są wartości i walor demokracji. "baju, baju" - wskazuje na niezbędne działania jakie należałoby podjąć w budowie "nowego miasta, Nowego Chrzanowa", powstałego z połączenia miast Trzebinia, Chrzanów, Libiąż. Zgadza się, nie jest znane, czy ta idea nie jest baju, baju. Aby się o tym przekonać potrzeba badań, bardzo wielu badań, kosztowny badań. Poznajmy się inaczej. No właśnie, czy warto wydawać wiele tysięcy złotych, aby się racjonalnie przekonać, czy połączenie miast to idea baju baju, czy pomysł na przyszłość? Radą sprawdzającą, promotorem badań byłoby 12 osób, organów samorządowych: wójt, burmistrzowie, starosta i przewodniczący rad gmin i powiatu. Z łącznym budżetem ideowo deklarowanym na 1 mln zł, ale nie zapisanym, w szczegółach na bieżąco decydowanym. Mietek napisał przesłankę przepis, algorytm na nowe miasto, Nowy Chrzanów. Napisane przez dni tygodnia, listopad 21, 2010 23:02:33
Pierwsza dekada XXI wieku kończy się. Polityki są różne, a fizyka jest jedna. Promotorzy nowego miasta muszą mieć zapewnione środki na badania. To przez to "my". To różne "my" może chcieć rozpoznania tego, poznania tamtego, ukazania powiązania relacji między... ciągle oczekując, wymagając, żądając informacji i wiedzy. W całości i w dziedzinie mieszkańcy, kapitał ludzki, kapitał społeczny, firmy mogą wskazywać na potrzebę podania w tabeli danych, opisu do planu poprawy uwarunkowań, narysowania geometrii polityk, uwiarygodnienia rekomendowanych korzyści. Czas "dni tygodnia" przeminął. Choć przypadkowy, to może też choć trochę ciekawy.
Napisane przez klich, listopad 26, 2010 12:26:44
@ Kataryniarzu może tak małe podsumowanie po wyborcze lub przed II turą?
czekamy.
Napisane przez powiat zachodniomałopolski, listopad 26, 2010 20:16:29
Po utworzeniu nowego miasta, Nowego Chrzanowa, w kolejnych latach 2025-2050 może powstanie powiat zachodniomałopolski z połączenia powiatu oświęcimskiego, chrzanowskiego i olkuskiego. No ale to już bajanka o przyszłości dla dzisiejszych przedszkolaków. Idea jest. Podaj dalej do pamięci pokoleń.
Napisane przez multimedialne przedszkole, listopad 28, 2010 17:55:06
Dlatego do każdego przedszkola trzeba np. kiedyś zakupić duży monitor z kamerą i łączem internetowym, aby dzieci mogły ze sobą przebywać w multimedialnej sali zabaw, raz z jednym a raz z innym przedszkolem. I tak dzieciaczki z przedszkola w powiecie olkuskim będą się witać i bawić z maluszkami z przedszkola w powiecie oświęcimskim... kto wie, może kiedyś w powiecie chrzanowskim stanie dla tego systemu serwer, a przy tym z filmoteką edukacyjną. Ale wcześniej, trzeba by specjalistów zapytać, czy to byłoby dobre dla dzieci.
Napisz Komentarz
|
Pozdrawiam Serdecznie